erkeklerle konuşamıyorum kafam uymuyo ama arkadaş edinmek istiyorum dışarda yürürken birisi bana bakıyo gibi hissediyorum yürüyüşüm bozuluyo sanki, yere bakarak yürüyorum ben de herkes gibi omzumu gerip gerip gezmek istiyorum arkadaş edinemiyorum edinsemde kötü çıkıyorlar kendi kafamda bulmak zor ben çok safım öyle der ailem utangacım dogrumu yuruyorum düşünceside ben kucukken çarpık yürürdüm ama şimdi iyiyim doktora bile gitmiştim evde gezerken normal yuruyorum disarda birisi bakiyo gibi yürüyüşüm bozuluyo dışlanıyo hissi geliyo asosyal olduğum için sürekli düşünüyorum neden böyleyim git konuş insanlarla sosyalleş diyorum kendime olmuyo napıcam kimseyle paylaşamıyorum kendimi buralara atıyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer