Ahının tuttuğunu görürsen "oh olsun" diyebilir misin yine de?
Ponçik kalbim asla öyle bişey diyemez.
:) :) :)
Ahının tuttuğunu görürsen "oh olsun" diyebilir misin yine de?
Ponçik kalbim asla öyle bişey diyemez.
:) :) :)
Derim tabii ki ben kolay kolay kimseye ah etmem. Eğer ettiysen de büyük ihtimalle yürekten gelerek etmişimdir. Amacıma ulaşırsam da mutlu olurum.
Ne kadar üzülsem de kimseye beddua etmemeye çalışıyorum.. Haa içimden keşke ettiğini bulsa dediğim insanlar olmuştur, onların başlarına türlü işler geldiğinde yine de "oh olsun" demem, diyemem..
Takdir ettim :)
Öyle en ufak şeye ah eden beddua eden biri değilim...
Edilmesine de karşıyım...
Bazı beddua ve edilen ahın geri dönebileceği asla unutulmamalıdır..
Mesela çok kırdılar sen de ah ettin öyle yani
Bu ne sabır bu ne teslimiyet :)
Değil tabi ki de uğraştırıyolar napalım
Cevap
10Cevap
Derim tabi ki daha beter olsun diyorum her zaman
Derim. Gerçi böyle diyorum başlarına bir şey gelince üzülüyorum ama yapmasalardı diyorum
E o nasıl üzülmek :D
Ağlama ama böyle yalandan da üzülme yani :D
Demem , diyemem yani. Kin tutan bir insan değilim cunku. Bu ozelligimi de cok seviyorum.
Yine de üzülürüm ya insanız sonuçta öbür tarafta hesaplaşırız 😉
Ah verecek kadar güvenmem. Asla beddua etmem. Direk Yaradan a havale ederim
biri için kötü bir şey istiyorsam boşuna istemiyorumdur olursa da oh derim
Ah ettiysem tutmasını isterim.. Tutarsa da mutlu olurum..
Merhametsiz değilim okadar tepki vermem
Bana acımayana hiç acımam
Demem keşke demeseydim derim
Derim.
Ben ah etmem.
Tuttu ama oh demedim
Hayır diyemem.
derim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?