Ofiste masa başı çalışan zamanı bol olan birine ne önerirsiniz?

Arkadaşlar sabah 10:00 akşam 19:00 bazen 20:00'a saatleri arasında ofiste masa başında çalışıyorum.
Çok yoğun bir iş olmadığı için akşama kadar dizi film youtube takılıyorum.
Bir şeyler yapmam lazım kendimi geliştirmeyi ya da bir şey öğreneyim istiyorum önerileriniz nedir siz olsanız ne yaparsınız zamanım boşa gidiyor

Akşama kadar youtube da takıl eve gel köpeği gezdir yemek hazırla ye sonra ps oyna ya da film izle vs.
Çok arkadaş çevrem veya kız arkadaşım da yok
böyle bomboş geçiyor zamanım. 1 senedir.
Ofiste masa başı çalışan zamanı bol olan birine ne önerirsiniz?
Cevapla