İşyerindeki erkek arkadaşlar bana kral diye sesleniyorlar. Kral erkeklere uygun bir sözcük değil mi?

5-6 erkek aynı yaşlardayım hemen hemen. Kralsın derler. Sözcük hem motive ediyor hem de kıza yakışmıyor bence

İşyerindeki erkek arkadaşlar bana kral diye sesleniyorlar. Kral erkeklere uygun bir sözcük değil mi?
Cevapla