Çok unutkanım bu yüzden eşimin benden bıkmasından korkuyorum. Ne yapabilirim :(?

Arkadaşlar merhaba, çok unutkanlık yaşıyorum. Normalde annem sürekli ben demeden arkamı toplardı beni iyice rahata alıştırmıştı, şimdi yeni evliyim ve yapmam gereken çoğu şeyi unutuyorum. Eşim uyarıyor bak şunu unutmuşsun şunu yap falan diye. Mesela bir gün yemeğin altını kapatmayı unuttum, bir gün kayınvalideme yemek götürecektik evden çıktık arabayla gidiyoruz, o an yemeği almadığımız aklıma geldi. Hep bu tarz unutkanlıklar yaşıyorum :( bunun çözümünü bilen var mı? En son eşime yemek hazırladım iş yerinde yesin diye, yemeği vermeyi unutmuşum off çok üzüldüm. Eşimin de zamanla bıkmasından korkuyorum. Gerçekten çok üzgünüm ne yapabilirim?

Çok unutkanım bu yüzden eşimin benden bıkmasından korkuyorum. Ne yapabilirim :(?
Cevapla