Araba alırken yaptığımız gibi.. Makinayı gezdirsek, neresinde ne hata var söylese.. Karaktersiz olanlarda "biiip" diye ötse.. 😄

Araba alırken yaptığımız gibi.. Makinayı gezdirsek, neresinde ne hata var söylese.. Karaktersiz olanlarda "biiip" diye ötse.. 😄

İnan gerçekten çok güzel bir fikir en azından bir cihaz olsada insanlara karakter testi yapilsa
Ahh keşke böyle bir imkan olsa.. Nasıl da güzel bir fikir..
Eig görüş için teşekkür ederim..
Rica ederim.. :))
Cevap
10Cevap
Güzel fikir olmalı :D
Çok güzel fikir 😃de ya o karaktersiz tarafı yine bir sahtekarlık yapıp kandırırsa😜
Yok yok. Başında beklerim.. 😄
Çok iyi fikir 😄
Onun da bir yolunu bulup sahte belge hazırlarlar, yine kaybeden biz oluruz. 😄
E o kadar da saf olmayalım.. 😄
Ustaca hazırlanırsa nerden anlayalım? Umarım olmayız 😄
E gözünü kırpmadan bak sen de.. 😄
Hatta makinayı sen gezdir.. 😅
Makinayı kullanmak en iyi çözüm olacaktır 😄
Merhaba…
Öyle bişey olsa valla çok güzel olur kimin ne olduğunu biliriz ona göre davranırız😊
Geçmişi beni ilgilendirmez, yeter ki benimleyken bana karşı doğru ve dürüst olsun...
Onun da bir kaçarını bulurlar. Sahte expertiz raporları gibi…
Gerek yok. Kurdukları ilk cümlede anlaşılıyor kaliteleri
Var zaten. Kendimiz yapıyoruz bunu
Çok tehlikeli sorular soruyon bilemedim 😅
çinde öyle bir uygulama var
Ben karaktersizim sorsa söylerim zaten.
Araba baktigim sırada istediğim şey
İyi filir 🤣
Olabilir…
🤐🤔😕
Yapacak bir şey yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar