İnsanların da eksper raporu olsun ister miydiniz?

Araba alırken yaptığımız gibi.. Makinayı gezdirsek, neresinde ne hata var söylese.. Karaktersiz olanlarda "biiip" diye ötse.. 😄

Sağ ve sol kapı değişmiş, kaput çökmüş, bagaj takla atmış, tavana at çıkmış, karakteri yan sanayi.. 😄
Sağ ve sol kapı değişmiş, kaput çökmüş, bagaj takla atmış, tavana at çıkmış, karakteri yan sanayi.. 😄
İnsanların da eksper raporu olsun ister miydiniz?
Cevapla