Alaycı, küçümseyici, tepeden bakan insanların ortak özelliği nedir?

Çevremde bu insanlardan çok fazla var. Herkes kazık atıp, pis pis gülüyor. Küçük görüyor. Kendini çok yukarılarda görüyor. Ezik görüyor. Ben mi çekiyorum bunları? Yanlış mı davranıyorum? Ben de mi bir problem var? Anlamıyorum.
Yalnız hayatta şunu çok iyi anladım ki; kavgasız hiçbir şey çözülmüyor. Kendini tuttukça üzerine geliyorlar.
Alaycı, küçümseyici, tepeden bakan insanların ortak özelliği nedir?
Cevapla