Arkadaşlar sizce bu patron bana asılmışmı oluyor?

Bir iş görüşmesine gittim genel müdürle görüstüm benden en fazla 10 yaş büyüktür bana dediki nerelisiniz bende dedim trabzon şok oldu bence trabzonlu felan degilsiniz bildigin diyarbakırlısınız dedi size nereli saniyorlar dedi bende dedim hep karadenizli ya da göçmen sanarlar hayir sen diyarbakırlısın diyip durdu bana sonra eve geldim baktım patron adam diyarbakırlı sizce bana asılmış felan mı mesajmı gönderiyor? Saçma geldi ısrarı ben sapsarı beyaz tenliyim nasil diyarbakirli olayım..

Güncellemeler
+1 yıl
Birde dedi yaşınızı hiç göstermiyorsunuz felann
Arkadaşlar sizce bu patron bana asılmışmı oluyor?
Cevapla