Ortamı geren insan yüzünden o ortamdan ayrılmak mı daha doğru, o insanı göndermek mi?

Ortamı geren insan yüzünden o ortamdan ayrılmak mı daha doğru, o insanı göndermek mi? Yani neden ben gideyim ki, benden rahatsız olup benimle uğraşıyorsa ortamı geriyorsa o çıksın gitsin der misiniz? Yoksa hiç laf anlatmayla uğraşmayıp o ortamdan siz mi ayrılırsınız?

Cahile laf mı anlatıcam bide, gergin ortamdan gitmekle en huzur verici eylemi yaptım. Kalemimde olan insnlarla durabilirm ancak
Cahile laf mı anlatıcam bide, gergin ortamdan gitmekle en huzur verici eylemi yaptım. Kalemimde olan insnlarla durabilirm ancak

#Edamedasoru 🎈

Güncellemeler
+1 yıl
Güncel gerginlik
Ortamı geren insan yüzünden o ortamdan ayrılmak mı daha doğru, o insanı göndermek mi?
Cevapla