Konuşan insan, öyle kolay kolay dertten ölmez. Bir insan konuşmadı da içine gömüldü müydü, sonu felakettir demiş Yaşar Kemal?

Siz peki bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Konuşan insan, öyle kolay kolay dertten ölmez. Bir insan konuşmadı da içine gömüldü müydü, sonu felakettir demiş Yaşar Kemal?
Güncellemeler
+1 yıl
Anlaşılmamak sıkıntı değil de artık anlatmaya gerek duymamak çok kötü🥺❤️‍🩹Dünyada anlaşılmamak kadar güç ve ağır bir şey yoktu demiş Emile Zola
Güncellemeler
+1 yıl
Anlaşılmadığını düşünüyorsan, üslubunu değiştirerek anlatmayı dene. Anlaşılmamak değil; anlatmaktan vazgeçmek dünyanın sonu belirtmiş Ahmet Mümtaz Taylan
Konuşan insan, öyle kolay kolay dertten ölmez. Bir insan konuşmadı da içine gömüldü müydü, sonu felakettir demiş Yaşar Kemal?
Cevapla