Maddi olarak zor durumdayım. Ailem beni anlamıyor. İş yerindekilere iyilik yaramıyor, istifa ediyorum. Çaresizlik bu mu?

merhaba maddi konuda zor durumdayım. İstanbul'da yaşıyorum. işe her girdiğim yerde insanlara bilmediği konularda fikir veriyorum ve benim bildiklerimi kendileri bilmiş gibi yapıp çevredeki insanlara kendilerini öyle tanıtıp sonra beni oyuna getirmeye çalışıp işten çıkmam için her planı yapıyorlar. dayanamıyorum ve pisliklerin yanında kalmıyorum istifa ediyorum. şu an işsizim. borcum da var. hangi iş yerine gitsem mutlaka pislikler çıkıyor. borcumdan dolayı telefonu sattım. ailemin yanında kalıyorum fakat onlarda beni anlamıyor. iyilik yok sanırım. paramda yok. siz olsanız neyapardınız.

Maddi olarak zor durumdayım. Ailem beni anlamıyor. İş yerindekilere iyilik yaramıyor, istifa ediyorum. Çaresizlik bu mu?
Cevapla