Saf safoz bir insanım hiçbir şeyden anlamıyorum bu durumdan nasıl kurtulurum?

Çok saf bir insanın kim ne derse ona inanıyorum varlığımla yokluğum bir hiç bir şeyden anlamayan beceriksiz bir insanım idrakım çok zayıf kendi hakkımı bile savunamıyorum işe yaramazın tekiyim neden bu haldeyim bir türlü anlam verebilmiş değilim hep birilerin yönlendirmesiyle hareket ediyorum olan bitene kayıtsız kalıyorum bu yaşıma geldim bir baltaya sap olamadım çok aciz bir insan oldum değişmek istiyorum onuda yapamıyorum hep kullanılıyorum böyle olmaya mahkummuyum
Saf safoz bir insanım hiçbir şeyden anlamıyorum bu durumdan nasıl kurtulurum?
Cevapla