Kişilik & Karakter konusunda 903 cevap paylaştı. Herkesi mutlu etmek imkansız, edilmemelide zaten. Herkesi üzemezsiniz, üzmemelisiniz de. Herkese, herşeye, yetişemezsiniz, kendi mutsuzluğunuza sebep olur. Çikolata mısınız siz herkesi mutlu edicem havaları yapmayın... (sevmeyende mevcut :D) Birileri için yaşamakla, birilerine yardım etmek çok farklı olgulardır. Aman o mutlu olsun, öbürü iyi olsun, o üzülmesin, diğeri kırılmasın armudun sapı üzümün çöpü diye diye kendinize olan öz saygınızı yitirirsiniz. Bir bakmışsınız kendi hayat filminizde figüransınız. Başrol oyuncuları farklı kişiler. Elalem ne der mottosuna hiç girmiyorum bile.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılHayır tabii ki..
Önce mutlu ederken mutlu olacağımız için koyuluruz yola..
Sonra anlarız ki hep bizden gidiyor.. Geç oluyor ama.. Son pişmanlık fayda etmiyor..
En son da bunu fark edip uzaklaştım.. Benim için güzel bir şey..
03 Yorumla- +1 yıl
Deneme yanılma yöntemi hayatımız hep bu felsefeyle ilerliyir zaten sonra bir bskiyorsunuzki ömürden ömür gitmiş... Güzel insanlara çıksın yolunuz inşallah... Yorumun için çok teşekkür ederim 🤗
- +1 yıl
Hep amin diyoruz ama güzeli çıkmıyor.. 😄
Neyse buna da amin diyelim.. Taş atıp kolumuz yorulmuyor ya..
Rica ederim.. 😊 - +1 yıl
🙋🙋🙋
Kişilik & Karakter konusunda 1,6b cevap paylaştı. Ben iyi değilsem başkasına faydam dokunmaz. Ben kendini seven saygı duyan biri olduğum için kendimi bir şekilde mutlu eder karşımdakinide mutlu ederim
289 Yorumla- +1 yıl
Not at all 😂
- +1 yıl
Aldım zaten 😂😂
- +1 yıl
Yani diyorsunki ben mutlu olursam herkes mutlu olur öylemi kayınço 🤣🤣
- +1 yıl
Aldımmm aldımmm 😂🤣 başkanım merak etme sen o iş bende 😂
- +1 yıl
Dimi ama 😂🤣 bende öyle düşünüyorum 🤣😂 Not at alll 😂😂 ben bu zekayla fazla yaşamam 😂 birader
- +1 yıl
Böyle düşünmen beni umutlandırdı başkanım 😂 😂
- +1 yıl
Her zaman demisimdir " insan benimle yaşlanmaz valla çabuk mezara koyarım 😂😂😂
- +1 yıl
Seninde çakraların açıldı komutanım 😂
- +1 yıl
Kapansada sen halledersin Ferhat usta sen tamirden anlıyorsun 😂😂
- +1 yıl
Bilmez miyim 🤣🤣 Ferhat usta 😂 senin elinden bir kaçan kurtulur bir de göçen 😂
- +1 yıl
Niyeki
- +1 yıl
Yaa hızlı kosuyorsa kaçan kişi Ceylan gibi sekmiyorsa 😂 ozaman senden kurtulabilir bence
- +1 yıl
Ferhat
- +1 yıl
Ferhatttt
- +1 yıl
Ferhattttttttttttt
- +1 yıl
Bak bak laflara bak yaa ooo Ferhat ne adamsın yaaa 🤣🤣🤣
- +1 yıl
Sana kaç kere dedim bana şekil şukul yapma diyee 😂😂🤣
- +1 yıl
😂😂 korkma leynnn. 🤣
- +1 yıl
Aşkolsun ben korkulacak birinemi benziyorum 😂🤣🤣
- +1 yıl
Bir bardak su iç hararetini alır 😄
- +1 yıl
bir şey sormak istiyordum
- +1 yıl
Evet hayatta hiç bir şey göründüğü gibi değildir biz bunları öğreneli çok oldu Ferhat
- +1 yıl
Sen o yolları giderken biz geri dönüyorduk agaaa
- +1 yıl
Bana katilmiycan da kimeee katılıcan agaaa oooo boş yapmaya gelmişiz 😄🤣🤣🤣
- +1 yıl
Hı hıı ilk kavşaktan 180 derece geri döndüm
- +1 yıl
Ozaman baştan alalım 🤣
- +1 yıl
Ferhattttt
- +1 yıl
Şimdi ben burdan birinin yorumunu silnek istiyorum mesela nasıl silicem
- +1 yıl
Bende bilmiyirum 😄🤣🤣
- +1 yıl
Engin tecrübelerini bizim paylaştığın için teşekkürler 🤣😂🤣
- +1 yıl
İşte burada çok sürtmenin avantajları bunlar 😂🤣🤣 ne zamandır sürtüyorsan artık 😂😂
- +1 yıl
Birisinin yorumunu silnek istiyordum
- +1 yıl
Hayır ya bir şey olmadı
- +1 yıl
Komutanım bir şey olsada söylemezdim emin ol çünkü kendim hallederim
- +1 yıl
Tmmmm 🤗
- +1 yıl
Bilmezsin sen nerden bilicen 🤣
- +1 yıl
Çamaşırları makine yıkıiğğğğ Müge aplaaa 🤣🤣
- +1 yıl
Ön yikamalı mı yıkasınn 😂 Ferhat ağbeyyyy
- +1 yıl
Senin teyze diyen dillerini varyaaa 😂😂 tm sakinimmmmb😂😂
- +1 yıl
Birisine niye veriyim 🤗🤣 emmoglu seni
- +1 yıl
Sana bunu düşündüren şey ne peki
- +1 yıl
AA şakamı yaptın hiç farkında değilim. Ama güzel espiriydi paket yapta akşam evdede gülerim 😂😂😂 ay ışığında uluyan kurt 😂 🌓🌒🌒🌘🌗🌚🌙🌗🌗🌖🌖
- +1 yıl
Ferhat beyy ben şimdi proflimi kapatsam sende beni göremezsin ozaman
- +1 yıl
Konustutlarimi da görmiyceksin
- +1 yıl
Ben senin takibinden çıkmış olucam
- +1 yıl
🤗🤗🤗🤗
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
18Cevap
u +1 yılKendi mutluluğum için sıpa gibi çalışıyorum, her kuruşunu kendime harcıyorum
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
u +1 yılBen kendimi mutlu etmek için yaşıyorum ilk önce
00 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 8,2b cevap paylaştı. Kendim şu an da mutluyum. Mutlu ettiğim mutlu etti diyebilirim.
00 Yorumla
+1 yılBenim bşr hayat felsefem var
heo derim
muylu olmak istiyorsan mutlu edeceksin karşındaki ne kadar mutlu olursa seni de o kadar mutlu eder
031 Yorumla- +1 yıl
Bu konuda sana katılıyorum çünkü ben başkasınin mutluluğun dan besleniyorum. Örnek hediye almaktan çok vermeyi severim kendi doğum günümü kutlamaktan keyif almam baskasininki kutlamayı severim. Kimin ne ihtiyacı var konu komşu eş dost takip ederim elimden geldiği kadar yardımcı olmaya çalışırım hatta sırf bu yüzden ailemden de zaman zaman tepki görüyorum bir de sokak hayvanlarını besleyince cok mutlu oluyorum onları yemek yerken izlemek beni aşırı mutlu ediyor ve vicdanen çok rahatlamış hissettiriyor sanki üzerimde bir yük varmış ta atmışım gibi hissettiriyor
- +1 yıl
Yorumun için çok teşekkür ederim 🤗
- +1 yıl
Rica ederim
Aynı düşüncede olduğumuza sevindim - +1 yıl
Benim gibi düğünden birini görmek çok mutlu etti beni
- +1 yıl
Düğünden mi? 😂😂 Ne düğünü Laa 😂 çılgın şeyyy seni 🤣🤣
- +1 yıl
😂😂😂 düşünen yazmam istemiştim yanlış olmuş kusuru bakma lütfen
- +1 yıl
Yok bee gülüm ne kusuru estafurullah anladım ne yazdığını şaka yapmak istedim sadece eğlenmek için burdayiz çünkü 🙋🙋🙋
- +1 yıl
Aynen öyle hayat eğlenince gülünce güzel be gülüm
Hayat senin gibilerle güzel - +1 yıl
Teşekkür ederim 🤗🤗🤗 çok mutlu oldum
- +1 yıl
Rica ederim ben teşekkür ederim
Keşke seninle daha uzun uzun sohbet etme imkanımız olsa - +1 yıl
Ediyoruz ya işte
- +1 yıl
Diğer taraftan olsa
Kırmazsan beni çok sevinirim
- +1 yıl
Diğer taraftan dediğin neresi ?
- +1 yıl
Özelden dm ile
- +1 yıl
Senin kapalı sana yazamıyorum ben ya takip etmek gerekiyor ya da ilk senin yazman lazım
- +1 yıl
Ne biliyim sen öbür taraftan yaz diyince bende ahiretten sandimm 🤣🤣🤣
- +1 yıl
Dedim ahirete mi intikal edicezzzz konuşmak için nedirrr 🤣🤣
- +1 yıl
İlahi sen 🤣🤣 benide güldürdün hee
- +1 yıl
😂😂😂 Allah gecinden versin
- +1 yıl
Lütfen
- +1 yıl
Gülum ben sadece senin değil hiç kinsenin isteğini kabul etmiyorum özelden yazmasına fırsat sunmuyorum çünkü özelden birisiyle konuşsan bir iki konuşursun sonra muhabbet cinselliğe döner adam başlar saçmalamaya senin üzerinden fantezi kurmaya işte ben bunları istemiyorum anladinmi kimsenin benimle bu şekilde konuşmasına da fırsat sunmuyorum ben sanal alemde saçma sapan muhabbetler vss yapicak bir karakter değilim kişiliğime ters çünkü ben sana illaki bunları yaparsın söylersin demiyorum seni tenzih ederek söylüyorum bunları çünkü seni tanınam etmem ben ama emin ol sende iki sohbet edersin sonra o muhabbettin boyu değilşicek çünkü sıkılırsın bir müddet sonra ee bende basitleştirilmiş şeyleri sevmiyirum sen ister naz yapıyor de ister egolu de iyi ya da kötü her ne söylersen söyle saygı duyarım eğlenmek için kullanıyorum burayı açık ve net birsrkilde ben seni özele taşıdığım vakit bu sohbet şekil değiştirir bunu bildiğim içinde hiç kimseyi eklemiyorum bir gün eklersem de samimiyetine çok güvendiğim birisi olsun istiyorum beni de anlayışla karşılayacağını düşünüyorum ... Burdan konuşuyoruz iste eğleniyoruz gülüyoruz yeterli bence yazmasan da canın sagolsun 🙋🙋🙋 her şey gönlünce olsun inşallah 🤗🤗
- +1 yıl
Kararın saygı duyuyorum ve hak veriyorum sana
Açık sözlülüğümden içimde çok teşekkür ederim - +1 yıl
Asıl ben teşekkür ederim anlayışın icin 🤗🤗
- +1 yıl
Rica ederim senin çekincelerini çok iyi anlıyorum ve sana hak veriyorum
- +1 yıl
🤗🤗🤗🤗
- +1 yıl
Cansın can
- +1 yıl
Estafurullah sizde oylesiniz
- +1 yıl
Teşekkür ederim
- +1 yıl
Rica ederim
Ne demek ben hissettiğimi söylüyorum - +1 yıl
İyi akşamlar 🤗🤗🤗
- +1 yıl
İyi akşamlar
Spor kitap, benimki stabil, ayriyeten birini mutlu ederek mutlu olan insan kendisi için yapmıştır aslında onu
03 Yorumla- +1 yıl
Bu sözüne gerçekten katılıyorum 👏👏👏 bazı insanlar başkalarının mutluluğundan ruhunu besler yorumun için çok teşekkür ederim 🙋🙋🙋
- +1 yıl
🤗🤗🤗
- Kişilik & Karakter konusunda 4,4b cevap paylaştı.
+1 yılKendi mutluluğum için en son huzur bulduğum yerde fotoğraf çekinmiştim 😊Bazen evet başkalarını mutlu etmek için çabalarız
03 Yorumla- +1 yıl
Çok güzel yapmışsın bazen insan kendine iyi gelen şeyleri de yapmalı kendine zaman ayırmalı
- +1 yıl
Yorumun için çok teşekkür ederim 🙋🙋👍
- +1 yıl
Rica ederim 😊
+1 yılhep kendimi mutlu etmek için uğraşırım ben sevince karşımdaki de mutlu olur bencil değilim :p
026 Yorumla- +1 yıl
Senin bencil birisi olmadığın sıfatın belli zaten 😂. Çok sempatik mizah yeteneği gelişmiş bir karaktersin buda hem yüzüne hem sözlerine yansıyor zaten çok bilmiş seni 😂😂😂
- +1 yıl
Balat semt çocuğu seni 😂😂😂
- +1 yıl
ay efendim kimler gelmiş beni hem övmeye hem dövmeye çok naziksiniz teşekkür ederiz efendim balat ilk göz ağrımızdır :)
- +1 yıl
Aman efendim hoş bulduk hoş bulduk
- +1 yıl
Balat gerçekten güzel semttir ben seviyorum orayı
- +1 yıl
gözlerimiz rengarenk yollarda kaldı :)
- +1 yıl
Biz yegenimle balata gitmeye karar verdik ibalatta bir sokak var böyle rengarenk evler filan ben oraya gitmek istiyorum internette görmüştüm o sokağada sırf resim çekmek için gitmek istiyirum
- +1 yıl
ben sevmiyorum demedim ki ama muhtemelen eski hallerini bilmiyorsunuz şu an eski nüfusla alakası yok ve çok trafik oluyor grip çıkarken kanser oluyorum :)
- +1 yıl
fener tarafında
- +1 yıl
İyide gülüm heryer öyle hiç biryerin birbirinden farkı yokki
- +1 yıl
buraların eskisini bilsen anlardın. gerçi eskidende hapçı müptezel vardı ahh kiremit yokuşu ahh :)
- +1 yıl
Balata çok geldim ama öyle tam heryerini sokaklarını bilmiyirum eskiden orada pazar günleri sanırım balat köy pazarı kuruluyor du köylüler citlerde domates biber filan satiyorlardi
- +1 yıl
o dediğin köy pazarı gibi olan yöresel ürünlerin satıldığı pazar sadece pazar günleri kurulur hala normal pazar günü salıdır bilgilendirme :)
- +1 yıl
Ben köy pazarındsn bahsettim zaten
- +1 yıl
Biz alacaklarimizi alıyorduk sahile iniyorduk hemen orada yerdik köy ekmeği domates biber filan
- +1 yıl
O sahil dediğiniz yer tarla gibiydi eskiden kokudan durulmazdı heygidi günler hey :)
- +1 yıl
Doğrudur
- +1 yıl
Bu şeyy gibi oldu nerde o eski ramazanlar 🤣
- +1 yıl
Aynen bende sana eski balatı gezdiriyim öğren 😂
- +1 yıl
Neyi beni gezdiriyorsun cocukmuyum ben 😂😂🤣🤣
- +1 yıl
Kaybolursun oralarda KS senden mahrum kalır sitenin mutluluğu adına :)
- +1 yıl
🤣🤣 kaybolursam 92 C ye biner geri dönerim 🤣🤣
- +1 yıl
Daha önce kaybolmusluğum var 🤣 tecrübe ettim bu duygu yu
- +1 yıl
Sen bilirsin benim gibi bir rehberle bütün her yerini gezerdin şimdi gittiğinde bilindik yerleri görürsün :)
- +1 yıl
Olmaz sen beni kaybedersin 😂 ufak tefeğim yaa o bakımdan 😂
- +1 yıl
Bu benim dersem alır getirirler orada bana :)
+1 yılYooo hiç kimseyi mutlu etmek için uğraşmıyorum
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 2,5b cevap paylaştı. Valla kendimi mutlu etmek istesemde insanın kaderi zorsa hayata hevesi kalmıyor
02 Yorumla- +1 yıl
tamam gülüm çok haklısın hayat şartları çok zor yaşamak zor ama birsekilde de hayata tutunmak zorundasin seni mutlu eden güzel şeylerde mutlaka vardır onlara odaklan ufak tefek şeylerle mutlu olmasını öğren birde mutluluğu dışarda arama mutluluk senin kendi içinde hayata bakış açında... Birde dışarda her gördüğün kişiye ya da hayata özenme kinbilir onlarında ne dertleri sıkıntıları vardir şunu unutma hiç bir şey göründüğü gibi değildir... yorumun için çok teşekkür ederim en güzel günler senin olsun Allah'a emanet ol 🙋
- Kişilik & Karakter konusunda 32,5b cevap paylaştı.
+1 yılHelvamı yedim
00 Yorumla
+1 yılKendi mutlulugumu daha cok düsünuyorum kimseyi mutlu edemem
17 Yorumla- +1 yıl
Bu kadar da bencil olma bence mutluluklar paylaştıkça artar
- +1 yıl
Paylaştikca artmiyor maalesef
- +1 yıl
Belkide bunu hakedicek insanlar yoktur çevrende
- +1 yıl
Haketmiyorlar ki inan bir adim gelse biri bana 10 adim kosarim ama insanalar bunu haketmiyor
- +1 yıl
Çok haklısın gerçekten ne kadar değer verirsen okadar seni değersizleştiriyorlar.. iyi insanlara çıksın hep yolların inşallah Yorumun için çok teşekkür ederim Allah'a emanetsin 🤗🤗
- +1 yıl
Senin de karsina iyi insanlar cikar insallah sende allahaa emanet ol :)
- +1 yıl
Amin gülüm insallah 🙋🙋🙋
+1 yılBazen bazı zamanlarda başkaları için yaşar insan. ama hayatının her safhasında değil elbet
00 Yorumla
+1 yılBu gecemi sana ayırdım, 10/10 aktivite.
02 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim 🙏
- +1 yıl
Ben teşekkür ederim, uykun var mı? 😴
Kişilik & Karakter konusunda 335 cevap paylaştı. Koskoca bir hiç
06 Yorumla- +1 yıl
Neden ama , niye bu kadar karamsarsın seni mutlu edicek birseyler mutlaka vardır hayatında
- +1 yıl
tamam çok haklısın bu konuda hayat şartları çok zor yaşamak zor evet ama birsekilde de hayata tutunmak zorundayız güzel olan şeylere odaklanmayız
- +1 yıl
Mutlu olabildigim kadar mutluyum benimde dört dörtlük bir hayatım yokki ama birsekilde gülmeyi beceriyirorum mutluluğu dışarda aramıyorum birisi beni mutlu etsin diye beklemiyorum çünkü mutluluk insanın kendi içinde Eray hayata bakışında ben dışarıda bir bardak çay iciyorum onunla da çok mutlu oluyorum evde hayvanlarım var onlarla ilgilenmek tende mutlu oluyorum. dedim ya mutluluk göreceli bir kavram kime neye nasıl baktığına bağlı ben ufak şeylerle mutlu olmasını biliyirum ve oluyorum da çok şükür saglikliyim kimseye muhtaç değilim bundan iyisi can sağlığı ... Eray hayatta hiç bir şey istediğimiz gibi olmuyor seni mutlu eden şeylere odaklan ve hayattan hiç kopma olur mu 🤗 her şey gönlünce olsun inşallah yorumun için çok teşekkür ederim Allah'a emanetsin 🙋
- +1 yıl
teşekkür ederim iyi dileklerin için ama suda var her insan belli yere kadar mutlu olur dışarda olsada evde olsada zaten sağlık olmazsa hicbiseyin değeri yoktur bilmiyorum yazdığın yaşın doğrumu evlimisin kimi insanlar ne kadar bir çay bir yürüyüş yapsa da evcil hayvanlardan mutlu olması emin ol o insanında insanlardan çok hayvanlara değer vermesidir
Mutlu olmak için mutlu etmek şart.
00 YorumlaArtik her şey kendim için yapıyorum
04 Yorumla- +1 yıl
Tabiki kendin için yapicaksin murat benim için yapicak değilsin yaa 😂😂😂
- +1 yıl
Ne yaparsan yap kendin için yap çünkü kime ne yaparsan yap sonunda buna edecekler doğanın kuralı bu çünkü
- +1 yıl
🙋🙋🙋
- Kişilik & Karakter konusunda 13,5b cevap paylaştı.
+1 yılKahve içtim
02 Yorumla- +1 yıl
Ohhh miss afiyet olsun 🤗
- +1 yıl
Eyvallah
İşte fotoğrafı yüklemişsin 🥰❤️
01 Yorumla- +1 yıl
Evet tarayıcıdan girince oldu hallettim 🤗
Kişilik & Karakter konusunda 1,7b cevap paylaştı. hayır
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 358 cevap paylaştı.
+1 yılİnan hatırlamıyorum
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer