ben nedense hissediyorum ruh halim sıkıntılı oluyor acaba neden kavgaya meyilli olmadığım için mi

ben nedense hissediyorum ruh halim sıkıntılı oluyor acaba neden kavgaya meyilli olmadığım için mi

Kavga psikolojisi çok garip. Karşıdami kişi senden güçsüzse gözün kesiyorsa direk saldırı akla geliyor tam tersiyse endişe panik olabiliyor.
Soruna gelecek olursak vücutta salgılanan adrenalinden dolayı kollara ve bacaklara kan pompalanır spordan esnasında olan durum gibi. İrileşir ama stresle baş edemeyen kişi panik yapar
knk bende sonradan oluyor sıkıntılı oluyorum çünkü içimde kalıyor sinirleniyorum bu durumu bi aşamadım
ya evet biraz kurtulamadım sorna geçiyor tabi ama bazen dövsem bile sıkıntı oluyor
Cevap
2Cevap
Kavga değil de tartışmalarda bende de oluyor iç huzursuzluk haklı da olsam haksızmışım yanlış yapmısım gibi hissediyorum
Kavga değil de tartışmalardan bende huzursuz oluyorum.
Kavgacı yapımız olmadığı için sanırım. Yoksa ki bazıları hiç umursamıyor bile.
Biriyle kavga etmedim
hiç mi? iyi eyapmışsın ama öyle tipler var ki ansını bile belleyecen bazen
inşallah biliorsun son zamanlarda toplum çok bozuldu
Evet
neden peki
Psikolojik
Hissetmiyorum
nedne peki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?