Acımasızlığın limitlerini ne zaman zorlarsınız? Benim tamamen karşımdakine bağlı karşımdaki kişi aşağılık ve karaktersiz biriyse gözümde ve beni kandırmaya çalışıyorsa acımasızlıkta sınırları zorluyorum.

Acımasızlığın limitlerini ne zaman zorlarsınız? Benim tamamen karşımdakine bağlı karşımdaki kişi aşağılık ve karaktersiz biriyse gözümde ve beni kandırmaya çalışıyorsa acımasızlıkta sınırları zorluyorum.

Hilebaz bile bile kötülük yapan insanlara karşı gözüm kararır. İnsanın ne karakterine nede davranışına takılırım iyisiyle kötüsüyle tolerans sınırlarımı daraltmam. Beni asıl ilgilendiren bilerek başkasının üzülmesine sebep olan durumlardır. İşte o zaman ispanyol eşeğine oturduğunu hissettiririm.
ispanyol eşeğine oturunca ne oluyor diye sormaya korkuyorum desem :D
Yaptığı kötülükler bir bir ayağına dolanır😅
hahah diyordum bu işkenceye benziyor ondan sormaya korkuyordum gerçekten de işkenceymiş :D
😅😅
O evreye gelmem zor sanırım… acımasız davranabildiğim biri gelmedi aklıma… limitler zorlayacağım kadar sabrımı zorlayan bi insan olmadı en fazla susarım o insana… susmak en büyük ceza bence anlayana… ama daha fazlasını yapamam onlardan bi farkım olmasını istiyorum böyle olmayı seviyorum…
Terkederken zorlarım. Hiçbir açıklama yapmadan ortada hiçbir şey yokken ona aşık olduğumu düşğndüğü anda defolup giderim. Yok olurum açıklama yapmadan.
Ve bir daha bulamaz beni.
Bulmuşken kıymetimi bilmeyene hep yaptım, yaparım da bu acımasızlığı.
Cevap
6Cevap
Sevdiklerime bişey yapılırsa bilinçli olarak acımasız olabilirim.
Herkes öyledir bence ☺️
Sevdiklerimin tırnağına zarar gelirse, duygu şalterleri kapanır.
Karşımdakine bağlı. bana yana sevdiğime zarar gelirse sinirlenirim. ama hiç bir şekilde zevk için acı çektirmem.
Acımasız değilim yaa, ama damarıma çok basılırsa veya travmatik ağır bir şey yaşarsam acımasız olabilirim.
acımasız değilim ama o potansiyele sahibim diyorsun yani :D
Durduk yere olmaz yani benimkisi😀 karşı tarafın elinde
biraz dürtmesi lazım diyorsun :D
Bence pek acımasız değilim ama sinirlenince olduğumdan daha merhametsiz oluyor olabilirim
Merhametsiz ile acımasız arasındaki fark ne 🤣
Karşımdaki kişiye bağlı. Acımasızlığımı hak edecek derece biriyse eğer hiç acımam
boş ver acıma da zaten :D
Canım yandığı zaman en iyi yaptığım şey can yakmaktır, asla acımam..
kişi bilinçli ya da bilinçsiz yaktı ayrımı var mı yoksa ayırt etmeden direk canını yakar mısın :D
Bilinçsiz insan can yakamaz sadece dener :D
bilinçli bir şekilde değil de bilmeden canını yakan insan demek istedim :D
O mümkün değil
kişinin art niyetine bakarım diyorsun o zaman :)))
Kendime şu soruyu sorarım:
Onlar bana acıdı mı? Hayır mı?
O zaman onun mezarını kazarım.
gayet mantıklı bir yaklaşım :))) ne ektiyse onu biçer insan :)))
Uggfff ben mesleğimin gereği, acımasızlardan ve limitleri zorlamaktan ezelî ve ebedî nefret ediyorum nefffreeeeett!
canım yandığı an limit falan kalmıyor bende, sınırsızım.
Akıllanmaz ve iflah olmaz bir insan olduğunu anladığım an. Sürekli benim damarıma basıyorsa yani.
Ben en büyük makama havale ederim ne uğraşıcam
Hmmm eğer haksızlığa ugradiysam acımasız biri olabiliyorum ya da arkadaşlarıma yamuk yapıldıysa acımam acıtırım
Bam telime basarlarsa.
bam telin tam olarak nerede :D
ama siz ayrılmaz bir ikiliydiniz ne oldu :P
ooo mercimeği fırına da vermişsiniz :o
daha bu yaşta yandıysa bir sorun var demektir :P
Malasef olamam merhametliyimdir
yeri geldiğinde acımasız olmayı bilmeli insan :)))
Allah vermiyor ne yapalım:)
Benim ya da sevdiklerimin canını yakana acımam
acımasız ananas :D
Çok acımasızım bilirsinn
bilmem mi şu an tir tir titriyorum bana bir şey yapar mı diye :o
Şu an bir suçun yok sakin ol😌
çok naziksin :o
Eveett
Beni aptal yerine koymuşsa yalan söyleyip duruyorsa gram acımam
Sınırlarını aşırı derecede zorluyorsa o zmn acımasız olurum
Bir gün katil olucam
hayırdır ne oldu da :)))
Muhtemelen bir erkeği öldürürüm karı sevdasıda mezarda son bulur
haha anlaşıldı olay böyle rahatsız edenleri ipe dizsek kimse olay çıkarmaz :D
Onlardan bahsetmedim gözü dışarda sevgilim gibi birinden bahsettim
tamam yanlış anlamışım o zaman gözü dışarıdaysa gözünü oy çok basit o. O
Canım yandığında.
Sevdiklerime zarar verildiginde
Ben bu kadar uğraşmıyorum
Acımasız davrandıklarında
Acıtılırsam..
Canim yandığında...
zorlayamam
Bardak taştığında
Canım acıdığında...
Hiç kere hiç
Katil olduğumuzda.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?