Benimki eşya kolilemek yap yap bitmiyor sanki gören şato taşıyoruz 😂
😴


Allahımmmm çok az kaldı bende aynısı yaşıcam 🥲 ve gözüm şimdiden fena korkuyor. 😐
İş konusu biraz mental olarak yoruyor onun dışında yoran bir şey yok.
Allah kolaylık versin inşallah kolaylık yerleşirsin.
Âmin çok teşekkür ederim
Zor ama üstesinden gelirsin sen de ben korkmuyorum ona göre hazırladım kendimi😇🌸
Tek gözümü korkutan tek başına olmam 😒 ama bende öncesinde hazırlıcam kendimi mutlaka 🌸💞
Emin ol ben de tek başımayım ve tek başıma yaptım her şeyi kimseden bir şey beklemedim kendine güven her şeyi başarabilirsin😇♥️
Sana da kolaylıklar diliyorum inşallah 🌝
Yaa harikasın ❤️ güzel motivasyon oldu bana da 🌸
İnşallah ben teşekkür ederim 💞
Ne demek Saol sende öylesin 💖😇
Rica ederim 🌺
Yeni evinde huzur ve mutluluklar dilerim 😊Şu an yok ama ileriki zamanlarda yeniden Tatil ve arkadaşımın düğünü için valiz hazırlama süreci olunca bazen çıkamıyorum işin içinden 😊
Teşekkür ederim canım
Umarım senin içinde Güzel bir tatil ve düğün olur😇💖
Teşekkür ederim inşallah 😊🌹
Rica ederim 🌝🌸
Taşınıyor musun yolculuk nereye?
Gönül isterdi bir yurt dışı yapalım ama olmaz 😅
Öyle bi ihtimalin varsa beni de götür bekleme nllflcöd
Jsjsjs Yok ya nerede Pasaportum bile yok
Aldığında beni bul 😄😄
Tamam kanka sonra marsa da gideriz hshs
Önce sınırı geçelim oda olur jşgpboltlb
Jdjdjd. Haklısın 😂
Cevap
22Cevap
Yakın zaman önce taşınmış biri olarak eşya kolilemek fobi oldu bende😂 çok çok kolaylıklar diliyorum sana. Şu an için hayır böyle bir işim yok.
Teşekkür ederim
ozaman beni en iyi sen anlarsın
ama ben seviyorum bilmiyorum
terapi gibi geliyor
Taşınmak bahane oldu😂😂🌹
Çok çok yoruldum ben ama o yüzden de sevemiyorum tembel bir insanım ben 😂
Olsun üşengeçlik te güzel
Doğrudur ben seviyorum ya yeterki iş olsun😂
Ben de çekmiştim toplanma resimlerini sonra taşınma bitince sildim 😂 tekrardan kolay gelsin
Sağol ya alemsin ben silmem Sonra bir kahve keyfi Paylaşırım bitince 😂
Tabi o arada ben de bitmezsem hshdh
Kolay gelsin, iş değiştiriyorum Home office hazırlıyorum kendime. Daha yeni başladım 🥳🥳
Teşekkür ederim sana da hayırlı olsun canım umarım güzel yerlere gelirsin yeni işinle😇🌸
Rica ve teşekkür ederim 🥹 çoksel olacak inşallah 😍
Ben de rica ederim inşallah 😇♥️🌝🥰
Keşke bende koli hazırlayıpta taşınsam razıyım yorulmaya. 😄
Taşınmak mı istiyorsun sen de😅😇
İstemekle olmuyo işte.😄
Ben de iki senedir istiyordum nasip ya gerçekten umarım gönlüne göre bir ev olur😅🌺
Ayy hadi inşallah, nasip et allah'ım. 🙏🙏
Amin amin inşallah 🌸😇
Covid yeni atlattım o beni çok yordu
Geçmiş olsun
Çok sağ olun
Yeni evinizde güle güle oturun kolay gelsin, fotoğrafa 10 saniye bakınca içim darlanıyor 😅
Sorma benim 1 aydır daralıyor Beni tanıyanlar artık bıktı bu durumdan😂
Umarım hızlı biter taşınmak ve toparlanmak sonra da şöyle keyif kahvesi içersin 😅
Aynen öyle teşekkür ederim umarım Bittikten sonra keyif kahvesi ile soru açacağım😅
Rica ederim 😅
Seninle konuştuğumdan beri bu koli işi bitmiyor harbiden ya 😃
Aynı şehirde olsak, yardım etmeye gelecem bu nedir arkadaş 😃
Hshshs sorma abd ya bitmedi Yavaş yavaş düzenli koyunca bir de zamanım olunca durumlar böyle 😅
Yalnız koliler tam düzenli değil fkdkd yamuk dizmişsin fjdks
Hahah Tamam gördüm şimdi düzeltirim hshshhs
Yorma o kadar kendini 🧐
olsun ya geçer yorgunluklar saol😅 spor olur banada hshs
Tamam 😃 kolay gelsin
Teşekkürler abd 😄
Ricalar basuuu
İznim bitti ve şu an beni bekleyen bir dünya birikmiş iş var. Yarına hazır değilim.
Vay be taşınıyorsun he.. Vallahi mutfaktan çıkamıyorum pek. Yemek hazırlamak sıkıntı.
Evet şu ekonomide taşınmamak zor 😂
Yemek hazırlamak en basiti
Evet.. Allah kolaylık versin.
Amin Allah razı olsun..
Yeni evin hayırlı olsun, bu koli işi hakikaten çok zor Allah yardımcın olsun.😇
Teşekkür ederim aynen öyle canım
âmin inşallah 😇💖
hiçbir işim yok, derslerim başlayınca olacak ama.
Dalgaların sesini dinlemekten başka işim yok.
Rüzgar çok yoğunlaştı hırçınlaştı dalgalar…
Benim işim zaten yorucu yeterince şu sıralar değil artık hayatımın geri kalanında emekli olana kadar var olacak bir yorgunluk
Gelecek kaygım. Belirsizlik. Ve anksiyetemin beni rahat bırakmaması. Beni en çok yoran şey. Hep endişe hep kaygı…
Bende ev topluyorum annemle çok zormuş kopay gelsin size de
Teşekkür ederim sizede kolay gelsin
Askı kolisi taşımaktan biktim iş yerinde tek başıma
Mezun olmak ya hayırlısıyla bu eylülde bitiyor çilem 🙏🏻🤲🏻
Benimde var bitmek bilmeyen işlerim
3 aydir evine gitmiyorum, ve cam acik , nasil toz vardir temizlige usenio eve gitmiyorum 😂😂
Taşınma işi hem çok zor hem çok masraflı birde fiziki yorgunluğu var
Üniversite işleri diyebilirim ders bu kadar beni yormamıştı sınava girerken daha Üniversite açılmadan yoruldum
Benim işlerim hiç bitmiyor ya :D
O zaman sizede kolay gelsin 😅
Hayır yok. Kolay gelsin 🥲🧡
Teşekkür ederim canım 💖😇
Kolay gelsin, güzel kolilemişsin :D
Teşekkür ederim bizim işimiz 😂😂
Var hergun aynı işi yapmaktan bıktım hergun ders calisirmi bir insan
evlilik hazırlıkları..
bitmiyordu..
Hayırlı olsun
Sicaklardan bir şey yapılmıyor
Var şehrime dönemedim hala bunaltıcı
Ev taşımaksa geçmiş olsun çok zor bir iş
Yok, yoğunluğum bitti. ❤
Var maalesef. Bitse kurtulsam diyorum
Bitmek bilmeyen işlerim bitti artık keyif vakti
Çok fazla şey var
Yemek yemek çok yoruyor
Hayır şu an yok ama başlayacak 😩😩😩
Hem de nasıl var.
Kolay gelsin sana 🙃
Teşekkür ederim 🌝🌺
Bu kadar koliyi nerden buluyorsunuz?
Neden bulunamaz mı 😅 Buda hiç bir şey komple çekmedim
Bosluktayim çok şükür yok bir isim. Kolay gelsin
Kolay gelsin bende taşımak istiyoruum🙃
Misafirler
Var, yaşamak
hayır yok
Olmaz mi
Kardeşimin dırdırı
Kesinlikle
Ders çalışmak
Var işim yoruyor
Kosturmaktan çok yoruldum yaaa
Uyumak yoruyor🤓🥳
Vardır.
Ev işi camasir ozelliklede
Var maalesef :((
Evet
Yok.
Düşünmek 😒
Var olmaz mı
Temizlik yapmak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?