İçe Dönüklük Huyunuz Var mı? Ne Kadar İçe Dönüksünüz?

Kimileri aşırı içe dönük ve utangaç, kimileri normal seviyede içe dönük olup tercihen pek konuşmaz ve fazla düşünür. İçe dönüklük kimilerine pasif bir kişilik gibi gelsede içe dönük insanlarda sorgulama huyu daha yoğun olduğundan farkındalıkları fazla olabiliyor. Ama çevrede fazla girişkende olmuyorlar. Her kişilik özelliğinin bir artısı ve eksisi oluyor. Siz ne kadar içe dönüksünüz?
İçe Dönüklük Huyunuz Var mı? Ne Kadar İçe Dönüksünüz?
Cevapla