Canım kahve istedi ve bekâr olduğum için üşeniyorum yapmaya. Sizin üşendiğiniz neler var?

Canım kahve istedi ve bekâr olduğum için üşeniyorum yapmaya. Sizin üşendiğiniz neler var?

Ah ah.. Evli olsaydım da hatunumun ellerinden "bak sana yorgunluk kahvesi yaptım canım. Afiyet olsun ☺️" diye tatlı dille güler yüzle getirseydi güzel olmaz mıydı?

Hayal ederken bile insanın yağları eriyor.. :))

Siz neye üşeniyorsunuz?

Canım kahve istedi ve bekâr olduğum için üşeniyorum yapmaya. Sizin üşendiğiniz neler var?

#Vesselam

Canım kahve istedi ve bekâr olduğum için üşeniyorum yapmaya. Sizin üşendiğiniz neler var?
Cevapla