Canım kahve istedi ve bekâr olduğum için üşeniyorum yapmaya. Sizin üşendiğiniz neler var?
Ah ah.. Evli olsaydım da hatunumun ellerinden "bak sana yorgunluk kahvesi yaptım canım. Afiyet olsun ☺️" diye tatlı dille güler yüzle getirseydi güzel olmaz mıydı?
Hayal ederken bile insanın yağları eriyor.. :))
Siz neye üşeniyorsunuz?

#Vesselam
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Şu an kalkıp su içmeye bile üşeniyorum, uyumaya, yemek yemeğe..
Neden
Hiç tadım yok yine..
Ben de işten geldin yorgunluk sandım..
O dediğine evet çare yok
Yapacak bir şey de yok.. En kötüsü de bu..
Düzelir inşallah.. Neler düzelmiyor ki..
Umarım..
Sağ ol.. 👋
Yürüyüş yapayım bugün dedim ama üşendim🙄
Spor
O da var bak :))
Hic üşengeç değilim , herseyi hemen yaparım
Yalniz olme ihtimalin?
Allah bilir
Ayrıca detay kendi detayım , soruya odaklanın
Affedersin
Kpss calismaya useniyorum
Ev temizliği. 😓
Markete gitmek gece