
Dışınız herkes tarafından görülebilir, beğenilebilir. Övgüler alabilirsiniz.
Ama iç dünyanızı gören (görebilen) ve bu konuda sizi öven insan çok azdır..
Halbuki konuşmamız, davranışımız bir bakışımız bile ruhumuzun güzelliğinin yansımasıdır..

Dışınız herkes tarafından görülebilir, beğenilebilir. Övgüler alabilirsiniz.
Ama iç dünyanızı gören (görebilen) ve bu konuda sizi öven insan çok azdır..
Halbuki konuşmamız, davranışımız bir bakışımız bile ruhumuzun güzelliğinin yansımasıdır..
Dış görünüme o kadar çok kıymet veriliyor ki şaşıyorum ben.
Yani açıkçası sahip olduğu görünüm vasıflarıyla koca bir ömür kibirinin okşanmasını, övgüler alınmasını ve bununla da yegane mutluluk kaynağını buldum sananları görünce ben çok garipsiyor, anlam veremiyorum. Düşünsenize, bir insan nasıl dış görüntüsüyle sadece gıpta edilebilir? Sanatçıların çoğu böyledir, farklı meziyetleri olan daha çok gıpta edilir, onlar müstesna tabi.
Benim için dış görünümün '' hiçbir önemi yok '' diyemem, ama dış görünüm bir karşılanma sebebidir, sonrasındaki daimi ve ebedi olacak akılda kalma, ağırlanma nüanslarının tamamı da karaktere biaendir. Açıkçası bu doğrultunun dışında düşünüp de, görüntüye inanılmaz önem verilen ortamlarda da huzur bulamam, rahatsız olurum.
Buradan '' dış görüntü hiçbir şeydir, neden harika görünelim ki?'' bakış açısı çıkmamalıdır, ama huy ve karakter her şeyi belirleyendir benim nezdimde.
'' Yüzü güzele 40 günde doyulur da, huyu güzele 40 yılda doyulmaz. ''
https://www.youtube.com/embed/CHWr_umdKCURuh başkadır, göreni ise nadirdir. Görebilenlere denk getirsin Rabbim ^^
Amin ^^
Beğendiyseniz ne ala, benim de sevdiğim bir parçadır.
Görüşümle de ilintili olunca paylaşmak istedim.
Eig için teşekkür ederim.
Bahar kokan bir parçadır, ben de çok severim.
Beğenmenize çok sevindim ^^
Cevap
13Cevap
Sevdiklerim yakın çevrem görüyor
Göremiyorlar
Görüyorlar da herkesin işine gelmiyor bu.. Çünkü insan her zaman güzeli arzulamıyor.. Arzuladığında görmek istiyor sadece o güzelliği..
Aslında duyduğum ve en çok iltifat aldığım konu ruhen çok etkili olduğum...
Anlamasi zor bir insanim ama ruhumu görenler vardir tabi
Göremezler insanlar işine geldiği zaman geleceği kadarını görürler sadecee
Keşke görüp anlayabilseler bir tek benim söylemem gerekmiyor
Tanımayanlar görmüyor, bilmiyor. Görenler de kalbi-ruhu güzel olanlar.
Farkına varan olmadı sanırım. Olsa böyle davranmazlardı
Bakmak var görmek var...
Herkesin görmesini zaten istemem..
Gören insan özeldir..
yok göremiyorlar
Ruhumun güzelliğini hep başkaları net görür. Ama çirkinliklerini hep ben yaşarım!
Sadece ruhu güzel olanlar görebiliyor
Görmek isteyen görür
yokk yokk nerde..
Görmek isteyen görüyor
Görüyorlar
Maalesef gören yok veya görmekstemiyolar
isteyen görüyor
Bazen
Sanmıyorum.
Benim ruhum yok
Görenler var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar