Arkadaşlar, neyiniz tam? Tamamlandınız, tamam oldunuz?

Arkadaşlar, neyiniz tam? Tamamlandınız, tamam oldunuz?

Hiçbir konuda kendimi tamamlanmış göremiyorum..

- Merhametim tam değil,

- Özgüvenim tam değil,

- Cesaretim tam değil,

- İstikametim tam değil,

- Sabrım tam değil,

- Kariyerim tam değil,

Kime baksam hep bu yanlarımı onlara göre eksik hissediyorum..

Sizin "benim bu konuda tam" dediğiniz neyiniz var?

Arkadaşlar, neyiniz tam? Tamamlandınız, tamam oldunuz?

#Vesselam

Arkadaşlar, neyiniz tam? Tamamlandınız, tamam oldunuz?
Cevapla