Kişilik & Karakter Telefon konuşmasında konuşmayı uzatmaya çalışan karşı tarafa ne tepki verirsiniz? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor İnanılmaz gıcık oluyorum, bide zar zor konuşuyormuş gibi hissediyorum 😃 Telefon konuşmasında konuşmayı uzatmaya çalışan karşı tarafa ne tepki verirsiniz? Cevapla Telefon Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı. Kişiye göre değişir ama uyarırım 0 0 Yorumla
tiryakinimtiryakin Takip Et FenomenMaster Yaş: 36 +1 yıl Bir de işim varsa o an.."Alo, alo, alo.. Sular kesildi galiba, çekmiyor.." 😄 0 0 Yorumla
erkansardagi Takip Et Yoda Yaş: 27 , eic 98% +1 yıl aga beni arayıp uzun konuşan kişinin kafası güzel oluyor dinliyorum hatta güzel muhabbet ediyorum yazık beni aramışsa elimden geleni yaparım 0 0 Yorumla
meduxaaaaaaa Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 99% +1 yıl Telefonu kapatıp hemen uçuş moduna alıyorum sonra mesaj atıyorum şarjım bitti diye 0 0 Yorumla
hazalxxyy Takip Et Xper 5 Yaş: 22 +1 yıl Csnım şarjım az kapatıyorumCanım biri beni çağırıyo görüşürüzCanım bi işim çıktı acil kapatmam lazım 0 0 Yorumla
birsuskuncicek Takip Et Mentor Yaş: 29 , eic 81% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 22,5b cevap paylaştı. Kapa çeneni seni lanet olası pire torbası derim 0 0 Yorumla
kimleraldı Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,6b cevap paylaştı. İşim var kapat , boş konuşma derim direkt 0 0 Yorumla
35ksk96 Takip Et Master Yaş: 30 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 7,1b cevap paylaştı. Uzattırmıyorum kapatıyorum 😂 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
gonya yolundayım gonyaa 😅
Kişiye göre değişir ama uyarırım
Bir de işim varsa o an..
"Alo, alo, alo.. Sular kesildi galiba, çekmiyor.." 😄
aga beni arayıp uzun konuşan kişinin kafası güzel oluyor dinliyorum hatta güzel muhabbet ediyorum yazık beni aramışsa elimden geleni yaparım
Telefonu kapatıp hemen uçuş moduna alıyorum sonra mesaj atıyorum şarjım bitti diye
Csnım şarjım az kapatıyorum
Canım biri beni çağırıyo görüşürüz
Canım bi işim çıktı acil kapatmam lazım
Kapa çeneni seni lanet olası pire torbası derim
İşim var kapat , boş konuşma derim direkt
Uzattırmıyorum kapatıyorum 😂
kes artk be derim