İnsanlar neden sahip oldukları kişilik özelliklerini olumsuz cümlelerle anlatmayı tercih ederler?

Yani şöyle sorayım: "Ben karakterli bir insanım" demek yerine "ben karaktersiz bir insan değilim" derler?
Neden olumlu cümle kurmak yerine olumsuz cümle kurmaya daha meyillidirler?
Açıklama yaparken daha hızlı ve daha istemsiz anlamı olumlu olsa da yapı bakımından olumsuz cümleler kuran insanlarla ilgili ne düşünüyorsunuz?
Yorumlarınız için şimdiden teşekkürler😃
İnsanlar neden sahip oldukları kişilik özelliklerini olumsuz cümlelerle anlatmayı tercih ederler?
İnsanlar neden sahip oldukları kişilik özelliklerini olumsuz cümlelerle anlatmayı tercih ederler?
Cevapla