18 yaşımdayım ve küçüklüğümden beri etrafımdakiler tarafından çok saygılı birisi olarak bilinirim. Son birkaç yılda anlayamadığım bir karşıt gelme bu karşıt gelmenin sonucunda bunalım ve depresyon yaşamaya başladım. Bana birileri (genellikle ailem) bir şey söylediğinde bir şey istediğinde daima tersini yapar oldum mesela bana o gün ders çalış derlerse onları kandırıp ders çalıştığıma ikna edip çalışmaz telefonla oynardım babam bana namaz kıl oğlum deyip baskı uyguladığında namaz kılar gibi yapıp asla kılmazdım yalan söylerdim bu durumlar beni aşırı rahatsız ediyor son yıllarda beni dışarıdan görseniz çok neşeli hiçbir derdi yok dersiniz ama gelin onu bir de yalnızki halime sorun sürekli her hafta depresyonlar, içine atmalar... Saygılı birisi olduğum için bunları dışarı da vurmak istemiyordum. Son zamanlarda bu durumum öyle bir hal aldı ki sınav senemde hem sınav stresi hem de ailemin sürekli baskısıyla neredeyse hiç çalışmadım bunun cezasını mezuna kalmakla ödüyorum ve yine aynı şeyleri yapmaktan korkuyorum parlak bir gelecek istiyorum bunu yapmaya gücüm var ama bu sürekli denilenin tersini yapma huyumdan dolayı yapamıyorum sanki içimde birisi var ve onlarda kim oluyor seni baskı altına alıp bunları yapmaya zorluyor sakın yapma diyor gibi...
Geçmişimde sürekli akranlarımdan kilolu olmuşumdur annemde bunun üzerine sürekli sağlıklı şeyler yememi söyleyip baskı yaptı ve tahmin edeceğiniz üzere daha da kilo aldım son 2 aydır spora başladım ve bu durumu yenmek üzereyim buraya yazma sebebim de bu sanki hiç aşamayacağım bu karşı gelme duygusuna karşı içimde bir umut doğdu lütfen fikirlerinizi paylaşın karşı gelmek istemiyorum karşı gelince bir hafta belki daha fazla bunalıma giriyorum o anda ne yapmam gerekiyosa ona boyun eğip yapmak istiyorum lütfen bu karşı gelme duygumu yenmeme yardım edin yoksa hayatım mahvolacak.
Geçmişimde sürekli akranlarımdan kilolu olmuşumdur annemde bunun üzerine sürekli sağlıklı şeyler yememi söyleyip baskı yaptı ve tahmin edeceğiniz üzere daha da kilo aldım son 2 aydır spora başladım ve bu durumu yenmek üzereyim buraya yazma sebebim de bu sanki hiç aşamayacağım bu karşı gelme duygusuna karşı içimde bir umut doğdu lütfen fikirlerinizi paylaşın karşı gelmek istemiyorum karşı gelince bir hafta belki daha fazla bunalıma giriyorum o anda ne yapmam gerekiyosa ona boyun eğip yapmak istiyorum lütfen bu karşı gelme duygumu yenmeme yardım edin yoksa hayatım mahvolacak.
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer