Paranı, hemen almak istediğin şeylere mi harcardın, yatırım mı yapardın, kayıplara mı karışırdın?


Önce bir sayardım, yerden bile bulsan sayacaksın arkadaş. Daha sonra biraz oynardım çünkü daha sonra para beni bozacağı için başında coşayım cool moda geçmeden.
Cevap
28Cevap
Hayalimi gerçekleştirirdim, azcık paraya ihtiyaç var.
Yatırım yapardım
Uykumdan uyanırdım! 😂
Bu ancak bir rüya olabiliiir. Kaldı ki gerçekse dâhi karakola giderim, sahibi kesinlikle ben olamam. 😂
Sabah sabah iyi güldürdün 😂😂😂
Güne gülerek başladım sayende 🙃
Taksitleri kapatirdim. Yeni eğitimler için bütçe ayirirdim. Bir de bazı turlara katılmak isterdim.
Karavan tatili yaparım ilk.
Ülkenin her yerini dolaşıp tüm tarihi, sanat ve yemek kültürünü görmek isterdim.
Bir karavan, laptopum, banka hesabım, yatırım ve gezi şeklinde devam ederdi. Ama karavan benim olacak😁
Yatırım yapardım, ihtiyaç sahiplerini belirler her ay maddi destek de bulunur, bir kaç öğrenciyi okuturdum
Apple 13 promax 🤣 sonra araba sonra yeni ev sonra yeni karı 🤣🤣🤣🤣 tipik türk erkeği özellikleri 🤣🤣
Alırım diye düşünüp ertelediğim şeyleri alırım hemen, şu an olduğu gibi :) elime para geçti, ıstediğim şeylere bakıyorum şimdi sipariş vericem
Yeterli miktarı bulabilseydim bir bina yaptırır hepsini kiraya verir ömür boyu çalışmazdım bi yazlık bir de kışlık ev alıp günümü gün ederdim
Beklediğim, helal olan bir paraysa mutlaka yatırım yaparım.. Ev, arsa..
Almak istediğim aracı alırdım başka bir isteğim yok
yapmak istediklermi yapar belli bi miktar ayırıp yatırım yapardim
köye ev, anneme bilezik, babamı emekli, su kuyusu, yetim ailelere erzak yardımı
Millet olarak standart köye ev yaptırma :) bana çıksa bende köye ev yaptırırdım :)
yaşasın köy sevgisi😂😂
Para çok çıkarsa 2 katlı yaptırırım ama
Ev alırdım. Araba alırdım. Motor alırım Bankaya yatırırdım
Lityum üretimine başlarım.
%1000 kârlı bir iş diyebilirim
Bir kısmını lazım olan şeyler için kullanıp kalanınıda bağış için kullanırdım
Aileme imkan sağlar yaşadığım şehri terk eder farklı bir hayat kurardım mental sağlığım icin
Yatırım yapardım. Gelirlerimle de kayıplara karışırdım. On numara olurdu
Çatır çatır yerim.
Beni de çağırır mısın yanına
Biraz yatırım biraz harcama ve yaşayamadığım şeyleri çatır çatır yaşardım ulan..
Miktarı önemli... herseyi yapmaya yetiyorsa... borcum varsa hepsini kapatıp sonrasında ev arsa alıp yatırım yapıp bol bol gezerdim
Az insanin yasadigi , refah seviyesi yüksek ada ülkelerine gider vatandaslik alir , Tc vatandasligini iptal ettirip hayatimi yasarim.
Ne kadar yüklü mesela 🤔
Çok yüklü 1 milyar lira gibi düşün 😂
İlk kafayı yerdim o zaman 😂
Benim için para önemli değildir önemli olan miktaridırrr 😂😂
evimde tadilat işleri bekliyor onları yaptırırdım önce
Biriktiridim bir şey yapmam har vurup harman savurmam
Büyük bir iş yeri açar insanlara iş olanağı sağlardım. Malüm Hazır para çabuk biter.
Harcardım gezer yer içerdim parayı mezara götürecek değilim
İhtiyacı olanlara dağıtırdım. Az bir miktarınıda kendime ayırırdım.
Miktarına göre değişir
Hemen alışveriş heemmen :D
Yatırım
Alışverişşşş hahhshhsh
Evimi ve arabamı yenilerdim
Kızımla tatile çıkardım
Telefon alırdım ya çok ihtiyacım var
Bir şey yapmam , aynen devam.
Para geçtiğinde düşünürüz
Nerden bileyim olmadan☺️
Barbietopyaya iki bilet alırdım
Türkiye'den kaçardım
Borçlarımı kapatir yatirim yapardim
Ev alirdim ve bol bol yardim ederdim insanlara
Elime cok para geciyor ama bir sey oldugu yok
Altınoluk tan 1 artı 1 daire
Kitap alırdım
her ucunu de yapardim
İsviçreye giderdim.
Ben anında kayıplara karışırım 😅
Her zamanki gibi yatırım
Limitsiz kredi kartı daha iyi olurdu.
cinsiyet değiştirir yurt dışına kaçardım
Ev alırım
miktara bağlı
Yerdim
taşınırdım
yatırım yapardım
Uçak
Taşınırım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?