Senelerdir yaşamak için bir sebep aradım bulamadım, mutlu olmaya, iyi olmaya çalıştım. Ama son birkaç senedir bunu hiç başaramıyorum bende hayatımda bazı değişiklikler yapmaya karar verdim...
Kendime yeni bir oda yaptırıyorum, iş yerinde kendime yeni formalar ve terlik aldım, yeni kıyafetler, yeni eşyalar, kendime ait bir alan belkide bunlar beni mutlu eder... Yeniden üniversiteye hazırlanmaya karar verdim gerçi daha önce hiç hazırlanarak girmedim...
Belki bu değişiklikler iç huzuruma da etki eder. Bu döngüden kurtulurum.
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
helal be aşık oldum bu azme aynı ben yaşama gayesini bulmaya çalışan yar olabilecek bir avrad
Hoşt diyeceğim olmayacak 😅
ayıp he
Demiyorum o yüzden 😅
niye bende senin gibi düşünüyorum hayatı
Sanmıyorum yeniden üni zahmetli iş
2 kere okumuşum kaybedecek neyim var sanki bir kere daha okurum ne olacak
Hayatında neyden şikayetçisin önemli soru bu
her şey
Hatta bir şey değil direkt hayatımdan şikayetçiyim
Bu çok genel bir cevap daha açıklayıcı şeyler yazman gerekiyor ki ona göre çözüm bulalım
Çözüm olsa inan bende bulurdum olmuş bitmiş bir şeye çözüm bulamayız. Genel olarak da insanlardan sıkıldım herkes bir problem çıkarıyor. Sürekli stres içerisindeyim yorgunum daha da yordular. Fiziksel olarak artık baya etkiliyor beni
Bu bahsettiğin şeyler hayatın olağan akışında herkesin başına gelen şeyler. Ama insanların senin hayatını bu kadar etkilemesine izin veren sensin. Çünkü kimse kimseyi mutlu etmekle sorumlu değil ama sen kendinden sorumlusun. Hayatımız boyunca kimseyle bizi üzmeyeceğine bırakmayacağına dair sözleşme imzalayamayız ama kendimiz güçlü durup kendi kendimize mutlu olmayı öğrenirsek bu tarz şeylerden en az şekilde etkileniriz. Bulduğun çözüm yolu yeni şeyler almak seni motive eder ama sorununu kökten çözmez. Çözüm senin içinde kendini sevebilme yeteneğinde
Konuşmak çok kolay. Son söylediklerim zaten öyle ama bu dediklerin daha normal bir hayata sahip olan insanlar için geçerli. Bende artık çok basit bir olaya bile tahammül edecek hal kalmadı ve çevremdeki çoğu kişi aktif bir şekilde sorun çıkarıyor. Ben kendimle zor uğraşıyorum zaten bir de milletin yaptıkları üstüne gelince tamamen bunalıyorum. şu an sondayım zaten daha ilerisi yok
Ben sana daha açıklayıcı cevaplar ver dediğimde bana verdiğin cevaplar geneldi. Neyden şikayetçi olduğunu tam olarak bilmeden ne kadar yardımcı olabilirim ki. Zaten benzer şeyleri ben de yaşadığım için yazıyorum yoksa yakın görüp de bu kadar yazmazdım. Ben sadece şunu biliyorum ki ayağı kalkabilme gücü insanın daima içinde olmalı. Ve sende bunu yapabilirsin ✌🏼
Vazgeçme ama
Tamamen ruh halime bağlı bu da
Kendine bir not tut eğer vazgeçme gibi durum yaşarsam diye yapmam gerekenler tarzında o durumda oku notunu
Keşke notla olsa. Yaşamak için bir sebebim bile kalmadı. şu an kendimi zorlayarak yaşıyorum. Belki daha düzgün iyi bir düzen kurarsam benim için kolaylaşır her şey...
Yaşamak için sebebin yoksa sebebler yaratabiliriz ama zorlayarak diyorsun da ne oldu ne yaşadın ki bu kadar zorlanıyorsun
Çok uzun hikaye. Ama çevremdeki insanlar hayatımı kolaylaştırmak yerine her zaman en zoru yaşatıyorlar
Hımm çevreyi aşarsin iş yerim var diyorsun çalışıyorsun çevrenden Uzak bir ev tut uzak yasa kurtul kimse o zaman sana zarar veremez belkide
E esas yılan yuvası iş yeri zaten 😂 Yok bu hep böyle sorunlu insanları kendime mıknatıs gibi çekiyorum. Ev, iş, ilişki... Hep bir sorun çıkarıyorlar biri dursa diğeri başlıyor. Şu anki planım bu ay odayı yaptırıp sonrasında bir düzen kurmak şubata kadar çalışıp istediğim şeyleri aldıktan sonra işi bırakıp yine evden devam etmek sınava kadar...
Kafa dağıtmak için yapmadığım şey kalmadı ama olmayınca olmuor bendede sorun var
Evet işyeride kafayı bozanlar oluyor onu unuttum
Bende yaşadım ama bunu Çözdüm bir şekilde en iyi olarak ha sabırda önemli kafa dağıtmayinca direnci yok tabi sabrın
Kafayı dağıtacak bir şey illa vardır
Yani ben dağılsın diye işe girdim evdede, çalışıyorum, spor vs de denedil kitap denedim yok yani olmuyor ben gün sonunda o yatağa yorgun da girsem yine aynı son
Belkide bir sevgilin olmalı
Var zaten senelerdir o da sorun çıkaranlardan birğ
Sen her şeyden sıkkilmişsin 😂
Evet biraz öyle oldu sanırım
değişiklik iyidir umarım seni de mutlu eder
İnşallah eddr
Edebilir
İnşallah mutlu eder