Sizi kandırmaya çalışanlara karşı tavrınız nedir? Sizi kandırabilirler mi? :)))

Sizi kandırmaya çalışanlara karşı tavrınız nedir? Sizi kandırabilirler mi? :)))

Kendi çapına bakmadan beni kandırmaya çalışan insanları görünce tiksinmiyor değilim ama ders olsun diye de onlara kanmış gibi yapıp sonunda kazığı katmerli atıyorum. Onlar beni oynattığını zannederken, ben onları parmağımda oynatıyorum. 🙂🙂
En temizi ben de öyle yapıyorum özellikle iş hayatında çok karşıma geliyor :D
Hahaha elimizden geldiğince diyelim kardeşim 🤣 eninde sonunda kucağımıza düşecekler bugün olmadı yarın 🤣 şimdi bekliyorum birini düşsün diye 🤣
Eyvallah bro senin de 🤣
Genellikle ilk seferinde inanır kanarım. İkinci seferinde şüpheyle yaklaşır kanarım. 3. Seferinde hiç şüphe etmem kanmam. Artık doğru olan şeyler de yalan gelmeye başlar. İnsanlara olan güvenimi yitiririm ve her insana temkinli yaklaşırım. Ne yazık ki kazık yemeden uslanmayan bir yapım var. E atalar boşuna dememiş bir musibet bin nasihattan evladır diye.
Anlamamazlıktan geliyorum. Hiç bozuntuya vermem. "hee hee" derim, "sen haklısın" derim ve izlerim. Söyledikleri yalanlarla ne hale geldiklerini izlerim. Eğlenceli oluyor. Zamanı gelince de oyunumu açık oynarım..
Dalga geçiyorum ben daha zevkli oluyor bozuntuya da veremiyor kıvranıyor duruyor 🤣
Çok iyi oluyor gülüp eğleniyorum
Bırakıyorum kendi kendilerine yazsınlar oynasınlar, ben başka filmler izlemeye başka hayatlar görmeye gidiyorum. O değil de beni kandırabileceklerine olan inançları güldürüyor tabii, oldukça acınası bir durum.
Cevap
11Cevap
Gerçekleri yüzlerine vuruyorum. Olmayan yüzlerine ve sacmalamalarini izleyip hayatimdan atıyorum.
Peki yüzüne vurduğunda nasıl tepki veriyorlar
Şaşırıyorlar ve başka yalanlara baş vuruyorlar ama olmuyor. Bahanelere yalanlara karnım tok. En son polis arkadaşımın eşini dibe soktum umarım bir daha aramaz. Mahcup olup özür diledi ama geçmiş olsun. Bir daha işim olmaz. Kim olursa olsun.
Ben genelde safa yatıp karşıyı yönlendiriyorum bazen de dalga geçiyorum adamın yaptığını ya da yaşadıklarını üçüncü bir kişi yapıyormuş yaşıyormuş gibi anlatıyorum adam kınıyor :D ya ya insanlık ölmüş diyor :D gülüyorum eğleniyorum güzel oluyor :D
Bazen onuda yapıyorum 🤣
tadı kaçınca lafımı söyleyip gidiyorum :D
Bende o kinadigin kötülüğün sensin diyorum.
Ben mi kötülüğüm :o
Hayır onlara* olacaktı sen degil. Cumlem eksik
anladım zaten şaka yaptıydım :D canıma susadım herhalde :D
He söyle 🤣🤣
bak bak bak havalara bak :D
Havalr benden sorulur🤣🤣
oyun havaları mı :P
Yok yağmur güneş filan.
Havalar nasıl peki 🤣
Bulutlu
Ne güzel burada bulut da yok sıcaktan geberiyoruz
Gerçekleri yüzlerine vuruyorum
Ben sessiz kalamıyorum. O an yüzüne söylüyorum, çıkışıyorum. Yalan dolan, saçma sapan şeyler yakaladığım an da cinler tepeme çıkıyor.
Keskin sirke kabına zarar :))) tepkini sakin bir şekilde de koyabilirsin :)))
Enayi yerinde konduğumda olmuyor bu. İçimden volkan fışkırıyor resmen.
Sevmediğim birisi kandırmaya çalışırsa umrumda olmaz ama sevdiğim, değer vermeye başladığım yapınca tutamıyorum kendimi.
Kontrolsüz güç güç değildir :)))
En fazla onu da yakar, beni de. Ayrıca samimiyetsiz gülme bana, içten gül.
Gülüşümü samimiyetsiz buluyorsan o senin sorunun :)))
Bu aralar birilerine bomba atasım var, sıraya girmek üzeresin güzelim 💣
Biz küçükken bombayla tek kale maç oynuyorduk aslanım 😏
Ufak at da civcivler yesin 🙄
yok büyük atıyorum ki tavuklar yesin :))) civcivle işimiz olmaz :D
Abimin tavuklarına yediririz 😁
Ben istediğim tavuğa yediririm abinin tavuklarını ben ne yapayım :D
Her gün yumurta veriyorlar 😍😍 daha ne istiyorsun hainlik yapma 😒
bana mı veriyorlar yumurtaları :D
Ben yiyorum. Sen ne biçim arkadaşsın 😲🙄 kötü kedi şerafettin
asıl sen nasıl arkadaşsın insan getirir ye diye taze yumurta verir ancak kendin ye
Bu durumu çok yaşıyorum ya önce sorarım doğrusunu biliyorumdu ama yinede sorarım hani hatasıni anlayıp dogruyu söyler mi diye söylemiyorsa he he der geçerim üstelemem inanmış gibi yaparım bir dahada hiçbir konuda güvenmem
Bende biraz çakallık vardır kolay kolay kanmam kimseye😂
Çakallığın da çeşitleri var ama 🤣 kanmayıp ne yapıyorsun peki 🤔
Kanmış gibi yapıp biraz egleniyorum
Onu ben de yapıyorum kendisinin yaptıklarını başkası yapmış gibi anlatıyorum tepkileri bir gör gülmemek için kendimi zor tutuyorum 🤣
En zayıf noktasından yakalarım belden aşağı vururum sessizce
Çok fenasın 🤔
Evet fenayım kindarım 😂😃
Burcun ne senin 🤣 akrep deme 🤣
Başak yükselen ikizler hiç ayarım dengem yoktur
Ben ikizlerim ikizlerin huyu değil bu 🤔
Ben yaşadıkça bazı şeyler farkı oldum burç değil belkide olay
Himm olay burç değil yaşanmışlık diyorsun yani ☺️
Evet galiba öyle yeni ben böyle
Küçük akıllarını başlarına getiriyorum biraz acıtıyorum sadece ufacııık
Ufacık ise sorun yok çok olursa kaçarlar 🤪
En son kaçtı demek ufacığı biraz geçmiş ajajdkdkdkfmföfl
Demek ki ayarını iyi tutturmiyorsun 🤪
Gülben Ergen'den kandıramazsın beni şarkısını yollar engellerim ahsjs
hahaha o nasıl engelleme merasimi :D
Bizde böyle😝
Yemiş gibi yapiyorum ve beklemediği anda yüzüne patliyorum
Ben safa yatıyorum genelde öyle olunca çok boşluyorlar :D geçen bana kazık atana ses çıkarmadım çünkü kucağıma düşeceğini biliyordum :D o 2 yaptıysa ben 5 yaptım :D şimdi bir tanesini bekliyorum :D
Aynen ben de saf görünüyorum diye herkes kandirmaya çalışıyor ama yemezleeer
Kesinlikle sen de onu kandıracaksın ;)))
Bazen yapiyorum. dd
en güzeli ben bazen karşısına geçip dalga geçiyorum :D
Dalga geçme yahu büyüklük sende kalsin. dd
Yok yok geçiyorum ama o gectigimi anlamıyor önünde onun yaptıklarını anlatıyorum öyle karaktersiz insanlar var diyorum sorma kardeşim insanlık kalmamış diyor 🤣
60 yıldır kimse kandıramadı.
Kimseye güvenmem.
Kimseden hiçbir şey almam, istemem ve vermem.
Kimseye muhtaç değilim.
onları görmezden gelmek ve dünyada tek akıllı olanın onlar olmadığını hatırlatmak
kanıyormuş gibi yapıyorum hem onlar kendini zeki sanıyor hem ben eğleniyorum
Hiç bir tavrım olmaz taki kandırıldığımı anlayana kadar , kandırıldığımı anladığım an biter.
Analarından emdikleri sütü burunları dan getiririm.
Kandırmaya çalışmasına izin veririm bir kez
İnanmış gibi yapıp kendi bildiğimi yapmaya devam etmek..
inanmış gibi yapıyorum , sonra bildiğim soruları soruyorum,(cevap yalan tabi) en son sosyal ağa delilleri bulup sms atıyorum. olayı bitiriyorum :)))))))))))))))
Kanıyorum. Kanmış gözüküyorum. Eğlenceli oluyor.
Bir karar ve kanıyor musun yoksa kanmış gibi mi gözüküyorsun :)))
Yahu onlar kandığımı düşünüyor. Ama gerçekte kanmış gözüküyorum kanmıyorym yani.
Tamam o zaman kanmamis oluyorsun 🤔 en mantıklısı kanmış gibi yapıp yönlendiriyorum ben 🤣
Çok tavır alamıyorum ama genellikle küfür oluyor
Küfür mü ediyorsun 🤣
Zor ama imkansız değil benim de zaaflarım var😀😀
neymiş o zaaflar modum :D
Tüh kendimi zarflamak için görüş atıp gizli sormayı unutan mod gibi hissediyorum şu an 🤣
🖕🖕 Şeklinde 😃
Hahhaa bize değil onlara yapacaksın 🤣
Tamam işte sen tepkimi sordun bende onlara gösterdiğim tepkiyi söyledim 😃
kurunun yanında yaş da yanıyor şu an :D ben çakallığı sezince safa yatıp dalga geçmeyi seviyorum :D
Safa yatacağım durum olur bir de asla izlemeye ve dinlemeye bile tahammül edip vakit harcayamayacağım kadar ucuz bir durum olur.. Zamanım kıymetlidir gösterinin gideri varsa finale saklarım, baştan keyif almazsam direkt hareketi çakarım tavrımla konuşmalarımla.. 😎🤘🏻
Peki artiz hanım :D
Est. 😊👍
Sadece gülerim kahkahalarla onun yüzüne yüzüne
Gülmem ne gelişimi ne de gidişimi hissedemez 🤣
Beni kandıran daha çıkmadı uyanık bir tipim
Aynen aynen namık kemal de öyle derdi
Kendını akıllı sanan aptal der gecerım
hassktr ordan puşt
derim
Gülerek izliyorum öylelerini😂
kanıyorum maalesef
Yaw he he deyip geçiyorum
O an muhabbetim biter🤷♀️
Kanmış gibi yapıyorum
Hiç bir şey yapmam kendi hallerine bırakırım
kandıramadığını gösteririm
Güler eğleniriz.
Daha önce beni kandırmaya çalışan olmadı
Vururum🔫🐣
O civciv ile silahı bağdaştıramadım ama :D seni kızdırmamak lazım anlaşıldı :P
Katil civciv şeyleri var ondan😂
Hahhaha civcivden katil mi olur 😱
🤫🤫
🤐🤐
Çok çabuk kanarım bu da kötü bi özelliğim.
Kandırırlar ve ben anlamam ahdkaakffka
S*ktrgit vb
Direkt soğuyorum en sonunda engelleniyolar
Tekmeyi basaeim
Kanmamak
İstersem kandırabilirler.
Bilmemezlige gelirim
Tepki vermem
Ayneen öyle ay nen
Yok saymak.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?