Bazı insanlar hayatı slow motion yaşıyor. Hiç mi hayat enerjisi olmaz onu anlamıyorum. Konuşurken bile yorgun. Hayata derman eksi 5 olarak gelmişler.

Bazı insanlar hayatı slow motion yaşıyor. Hiç mi hayat enerjisi olmaz onu anlamıyorum. Konuşurken bile yorgun. Hayata derman eksi 5 olarak gelmişler.

Rahat rahat giyinmek bazıları için özgürlük oluyor her istediğini yapmak özgürlük oluyor saygılı olmak bahane oluyor insanlarla konuşmak onlara aldan Altan frikik vermek tarik ederler numaralarını verirler sonrada kendilerini ağırdan satarlar birde sevgilisi olduğu halde ayriyeten sevgilisi varken başkasını koluna girmek ve sevgilisini görünce yolda herhangi bir yerde yanındakiyle gülmek sevgilisini orada hor görmek okadar cahil bir toplum varki şu an
Demezlerki bu adam hayatımda olan sevgilim ben bir bayanım neden boyle kötü bir imaj veriyorum arkadasda kim demezler
Ne olmuş ki birsey sordu derler anladım bende arkadaşların ne kadar değerli olduğunu bunl hayatı birtek siz deger veriyorsunuz eniyisi arkadaşlarmış bayanlar çok canım canım geçirmişim okadar ayları ben niye gezmiyorum ki akşam 8 oldumu bundan boyle arkadaşlarla biryerlerde oturmam gerek gulmem gerek evlenmem benimde hakkım nasıl olsa değerimi görmeyen insanları bir kenara koymanın zamanı geldi değer veren insanlarla tam 8de kapatırım onlarla zaman gecircem bundan böyle canım ne istiyorsa yapicam gordumki yok değmiyor değen insanlara yer vermek daha mantıklı artık çok sinirliryim
Bu bütün yalanlarına Twitter daki yaptığın şeyler
burada bana verdiğin izlemin ne kadar kötü bir durum du biliyormusun sende biraz vicdan olsaydı bana böyle bir izlenim bırakmazdın yalanlar söylemezdin ben sana gerçekten herseye rahmen güvenmiş inanmıştım bana böyle yaptın ya başkası olsa sana daha farklı davranırdı ama ben efendiliğimi bozmuycam sana güvenen insanlara sen böyle yapıyorsun resmen üzerime haksız yere oynadın alay ettin
O kadar zaman geçti yazık seni gerçekten yanlış anlamışım unuttun degilmi okadar geçen zamanı haksızlıkları üzerinde hakkım var iyi biliyorsun beni hep kötü bildin iftira attın yalanladın ben biliyorum hiçbir zaman düşü düğün gibi şeyler yapmadım hakkıma girdin benim ama ben yinede sana hakkım varsa helal ediyorum,,
Konuşurken bile yorgun insanlar genelde kafasının içinde sürekli dertlerle boğuşuyorlar ve bu da insanın pilini bitiren bişey. Benim nefret ettiğim insan özellikleri sürekli kendi derdini anlatan sürekli dert yakınan karşı tarafı dinlemeyen empati eksikliği olan tüm suçu karşı tarafa atan kendi eksikliklerini asla görmeyen bencil düşüncesiz kaba ama dışarıdan iyi gözüken ikiyüzlü insanlar
Sizi sinirlendiren davranışlar nelerdir yazmışsın açık ve net.
Cevap
13Cevap
Havalı insan sevmiyorum samimiyetten uzak Yapmacık ve yalancı kişilikler
Boş konuşanlar
Kibir, ego, alaycı konuşma şekli vb nice davranışlar sinir ediyor.
Herkes enerjik olacak diye kaide yok belli başlı yaşanılan şeyler, yaşam şekli, aile ortamı çoğu insanın enerjisini alıyor. İnsanlar hayata ya 1-0 önde ya da geride başlıyor kimseyi yargılamadan neden konuşmaya yorgun, yaşam enerjisi yok acaba bir sorunu mu var diye sorabilmek önemli.
Bazi insanlarda fazla her seyi ciddiye aliyor her detayi sorguluyor buda bence yorucu ve zor bir sey
Fazlaca detaylara takilmalari bogucu bazi seyleri düz görmek lazim
Sürekli tekrara düşen ve bir türlü laftan anlamayan insanlar.
Sinir agresif hareketler yapan yüksek sesle bağıran bana kafa tutmaya calışan tartışmaya giren insanları sevmiyorum
Yok bee dövmem ben sadist degilim 😂
Herkesin herseyi biliyormuş gibi yapıp icraata gelince bir şey yapamayan insanlara tahammül edemiyorum. Saygı ve sevgi göstermeyenlere tahammül edemiyorum
- Yanlış bildiği bir bilgide ısrarcı olması
- Aynı soruyu birkaç defa sorması
- Karşısındaki insanı küçümseyici konuşması
Top 3’te yer alan bu maddeler istemsizce sesimin yükselmesine sebep oluyor
Artık o kadar çok şey yaşadım ki sinirlenemiyorum bile herkesi kendi haline bıraktım uzaklaştım artik kendime değer veriyorum kendimi seviyorum kendimle ilgileniyorum başkasından fayda yok
Küllük gibi gezen sigara içen insanlar, sürekli kendini öven kendinden bahseden, megaloman insanlar. Ve annesi, babasıyla saygısızca konuşanlara asla tahammül edemiyorum.
Özel alanıma girilmesi, bencillik, düşüncesizlik. Aile içinde çok oluyor Alttan aldıkça normal sanıyorlar sonra bir patlıyorum yine kötü ben oluyorum mesela
Egolu insanı sevmiyorum birde yavaş ruhen çökmüş insan beni hic açmıyor yavaş konuşan yavaş hareket eden mıy mıy insana ayar olurum ben enerjisi yüksek ruhu manyak onsan seviyorum kısaca
Mesela ilk aklıma gelen… bir öyle bir böyle konuşmaları… yoruyor beni hızlarına yetişemiyorum… gerçi yetişmek isteyebileceğim bi şeyde değil net ve tutarlı olsalar keşke…
Emir vakilik yapan sürekli emir yadıran
Birde istediği kişilerin önünde hiç bir şey bilmiyor gibi yapıp sevmediği kişilerin önünde her şey biliyor gibi davranması
Hiçbir şey o levele getiren bireyle bağım kısa sürede kopar genele yayilip sapiensligin tümünü ele alirsak genetik biyolojik cografi faktörler her insan bir renk
Bence de öyle enerjileri kötü etkiliyor ve bu da bana yansıyor normal olarak benim de enerjim düşüyorr yakın arkadaşınız değilse lütfenn kötü enerjinizi yansıtmayın
İnsanları oldukları kişi için yargılayan insanlardan nefret ediyorum. Ancak bunu yok etmek imkansız. Hep bu yüzden sorun yaşadım.
Samimiyetsiz
Kendini bie halt sanip karsisindakini hor goren
Surekli kufur eden abili agali oglumlu konusan
Zorla ön plana çıkmaya çalışanlar aşırı antipatik duruyorlar gerçekten. Aşırı itici duruyorlar. Kendini beğenmiş insanlarda buna dahil.
Bidolu şey var. Sokağa balgamlı tükürenlere acayip sinir oluyorum. Cıvık tiplere vs. Saysam çok çıkar.
Egolu, narsist insanlardan haz etmiyorm. Hele ki parasıyla her şeyi yapacağını düşünen o kişiliksizlere aman amaaannnn🤭
Nedense herkes diğerleri haksız, kötü bir ben haklı ve iyiyim modunda. Bu tipleri sevmiyorum.
Konusurken es veren insanlar. Tam odaklanıyorum "ıııı" veya fazla bekleyerek konusmalarına tahammül edemiyorum.
şikayet. sürekli ottan b. ktan şikayet eden insalardan nefret ediyorum
sonra çok konuşanlardan
yükseks sesle kouşan insanlardan
total olarak insanlari sevmiyorum ama profesyonel biri oldugum icin cikarlarim dogrultusunda islerimi yapiyorum..
Kaba insanları ve dram kişiliği olanları sevmiyorum
Her şeye olumsuz bakanlardan gerçekten nefret ediyorum
Meraklı olmaları, insanlara dik dik bakmaları, geri kafalı olmaları
Cevabını düşünürken insanı kanser eden sorular seçip duruyorsun sende..
Yapmacık, uyuşuk sürekli kendini tekrar eden durumlar.
Saçma sapan kendi üstüne vazife olmayan şeyleri eleştirmeleri
egosu yüksek karşıdakini küçük gören umursamaz dalgaya alan
ciddi bir konu konuşulduğunda dalga geçilmesi dinlenilmemesi gibi şeyler
Aynen detaya katılıyorum ağır aksak yavaş insanlara tahammül edemiyorum
Tartışırken karşısındakini dinlemeyen ve söz hakkı vermeyen bağırarak konuşanlar
Herşeyi abartan tipleri sevmiyorum bir de sürekli söylenen çözüm bulamayan mızmızları
Artık birçok davranışa tahammül edemiyorum öncesinde sevimli ya da buna da bisey demiyim dediğim huylar tavırlar artık cinnet geçirecek kadar ofkelendiriyo
Beni yok sayması … Asla tahammül edemem. Yok saymaları uzun sürünce de hoşlansam bile ilgim bitiyor.
Bencil vurdum duymaz sorumsuz insanlara katlanamıyorum
Ben haksizliğa gelemiyorum bide ben o kişi için bir fedakarlik yaptiysam o bana kötuluk yaptiğinda çok sinirleniyorum
İnsanların saygısız tavırları beni sinir ediyor sadece bana karşı yapılması değil herhangi bir canlıya ya da yaşam tarzı vb. Şeylere yapılması da.
o kadar cooook ki hani baya cok fazlaca... hangi birini soyliyim.:))
kendisini alakadar etmeuen bi konuda konusmasi
Dalgacı tavırlar
Onlara davrandığım gibi davranmamaları
Karsısındakını canım sanmaları
O kadar şey yaşatıp normalmiş gibi konuşmaları
Anlatılanı anlamaması ve çok bilmişlik taslaması
Birinin huyunu bile bile üzerine gitmek
Saygısız, bencil, iki yüzlü, adaletsiz olmaları
Yok sayması çıkarları için
kullanması
Her hareketleri beni sinir ediyor
Yavaş konuşması.
Davranışlarında ve yaptıklarında tutarsızlıklar.
Kendi çıkarları için yalan söylemeleri
Kararsızlik, laubali davranışlar, kabalik
Herkes mutlu olmak zorunda mı? :d
Açıklama çok iyi😅
Bende öylelerini sevmiyorum
Kaplumbağa gibi hareket etmeleri
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?