Ne gibi şeyler karşınızdaki insanı sizin gözünüzde değerli bir hale getirir? 💎
Gözünüze girilmesi ne derece kolaydır? 👀

Ne gibi şeyler karşınızdaki insanı sizin gözünüzde değerli bir hale getirir? 💎
Gözünüze girilmesi ne derece kolaydır? 👀

Öncelikle bir karakter ve duruş sahibi olması. Hemen eğilip bükülen , tanışır tanışmaz ölüyorum bitiyorum sana triplerine giren ve kendinden aşırı ödün veren insandan anında uzaklaşıyorum. Kolay insan sevmiyorum. Biraz zor olmalı benim seveceğim insan. Hayatı için seçici olmalı. Böyle bana özel olduğunu ve seçildiğimi özel olduğumu hissettirmeli. Emek istemeli. Zamanla olmalı her şey. Tabii meyve de vermeli. Bambu ağacı gibi 10 yıl sonra filiz actıktan sonra bir anlamı kalmıyor o ilerlemenin benim gözümde.
Merhameti bana karşı tutumu ve genel olarak naifliği beni mest ediyor.. bir örnek vereyim bundan 2 ay önce bir buluşmaya gittim girdim mekana oturdum onu bekledim o elinde telefon iş görüşmesi yaparak girdi ve bana oturduğum masa dışında başka bir masayı işaret ederek oraya geçelim dedi bu hayvani bir erkektir.. ve tekrarı olmadı o bulusmanın…
1 hafta önce başka bir beyle görüştüm beni önden yürüttü hangi masaya oturacağımızı bana sordu masayı seçtikten sonra hangi tarafa geçmek istediğimi sordu ve karşımda tam bir beyfendi gibi oturdu.. sürekli ne içmek istediğimi sordu belim ağrıdığı için arkama yastık istedi.. kalbimi çıkarıp al demek geldi içimden 😂😂
Yaaa ne kadar hoş bir tutum bu...😍 İşte iki insan, iki farklı tutum... Cidden nezaket başlı başına etkileyici bir faktör. 🥰
Kesinlikle hayatımda en değerli hissettiğim anlardan biriydi 🥲♥️
Şeffaflığı ve dürüstlüğü. Ayrıca tabii saygılı oluşu, efendi tavırları vs. En önemlisi Gözüme girmeye çalışmaması. Çünkü insanlar bunu yaparken, karşısındaki insanın isteklerine, hoşuna gidecek şekilde bürünüyorlar, bunu farkedersem, gözüme girmeden, düşüverir.
Kesinlikle karakteri. Birinin benim gözüme girmesi için onun karakterini beğenmem lazım 🤎
Cevap
15Cevap
Yaptıkları ve söyledikleriyle tutarlılığı, samimi olması, saygı gösterip önemsemesi...
Zeki olması ve bana olan sevgisi yeterli
Gözüme girmesi için; yaptıklarının, belli bir kalıba girmeden, özgün ve içten olduğuna inanmam lazım..
İlkokuldayken şöyle bir söz vardı: Edep; karanlıkta esnerken bile ağzını kapatmaktır..
Yani bir yerlere mesaj veren, birilerine yaranmak isteyen, bukalemun gibi ortamdan ortama renk değiştiren insanlar gibi değil; gerçekten samimi bir şekilde kendinin dürüstlüğünü ispat edendir gözüme girecek olan..
Kaliteli, kendini yetiştirmiş ve son derece güven vermesi. Samimiyet ve bir o kadar da saygıyı hissettirmesi.
Onu gözüme sokmak istemem kişinin davranışlarına göre olmuyo ki
Bir noktada öyle oluyor sanki...🙃
O zaman sevgimizi bir nedene bağlamış oluruz
Ahlâkına özen göstermesi, riyakar olmaması, kıymet bilmesi, güven vermesi, sevgiye önem vermesi. Ben birinin benim için değerli olduğunu düşünüyorsam, o kişiyi gerçekten seviyorumdur. Bir özelliğe de gerek yok yani.
karakteri net oluşu ne istediğini biliyor olması özgüvenli olmasi ve ben yaparim bana bırak dediği an onu halledip ok demesi 😍
Düşünce yapısı, söylediği sözler ile davranışlarının tutarlı olması, cümlelerinin samimiyet kokması ve tabii ki doğal olması.
Nezaket benim için önemli bir kriter.
İkincisi kendini kontrol edebiliyor olması. Hayata karşı tutum ve bakış açısıyla bunu desteklemesi.:-)
Benim gözüme girebilmesi için egosunu öncelikle kenara bırakacak. bırakmadığı müddetçe hiçbir şansı yok , olamaz da.
Ben veya birileri yokken de iyi birşeyler yaptığını duymak görmek, birileri görsün diye değil
Karakteri, duruşu, dürüst olması, hayata bakışı, merhameti, egolu ve kibirli olmayışı.
Güzel konuşması güven vermesi ve dış görünüşü
İnsan olan değerlidir benim için. Ekstra gözüme girmelerine gerek yok 😃
Önemsemesi insan yerine koyması, samimiyeti, yılışık olmaması, dürüst olması vs.
Karıdan kızdan elini ayağını çekmiş karakterli bir erkeğe ölünür
Düşüncesi, ideolojisi, samimiyeti, üslubu.
kişiliği (dürüst, tutarlı, samimi, özgüveni yüksek gibi faktörler), zekâsı, mizah anlayışı, düşünce dünyası.
Duruşu, hayata bakışı
Kesinlikle güven ve kalite
Tok gözlü insanlar ve kimseye zararı olmayan insanlar hemen gözüme girer gerçekten
Karakteri, kişili, ve kendi olmalı olduğu gibi olmalı ki hayel kırıklığı yaşamayalım
Böyle bir insan benimle ilgili detayları unutmuyorsa bana karşı dürüst ve samimiyse güzel sohbet muhabbet edebiliyorsak gözüme girer
Karşı cins için söylüyorum. Anlayışlı, ilgili, romantik ve güvenilir, sadık olması yeterli❤️
Kibar ve düşünceli olması
Bana değer vermesi
Vefalı olması fazlasiyla etkiler
Korumacı olması ailesini vs
Dürüst olması. Yardımseverliği
Gururlu ve dürüst olmasi
Davranışları ve konuşma üslubu
Çocukları sevmesi, benim iyiliğimi istemesi falan
Saygılı dürüst ve anlayışlı olması
Kendine va çevresindekilere saygısı olması gerekiyor Bi de kesinlikle kibar olmalııı
Beni deli gibi isteyerek derin bakışlar atması
uysal olmasıdır.
Karakterli ve zeki olması..
Kararlarıma saygı duyması
dürüst olsun yeter
Doğallığı.
Merhameti
Kesinlikle saygılı olması
Komik olması
Doğal olması çocuksu ruhlu olması
Doğallığı
Kendi olması
Duruşu yeter
Ortalamanın üzerinde IQ sahibi olması.
Spor yapacak egolu olmicak bu yeterli
Durust ve içten olması
Düşünceli olması
İnsan olması 😂
Merhameti
Beni düşünmesi
Kirpik olmasi
Zeka ve ahlak
Güzel olması
merhamet
merhametli olmalı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?