Türkiye de neden çok okuduğumuzda bilgili olduğumuzda kibirli ya da çok bilmiş olarak algılanıyor üstüne düşmanca görünüyoruz ?

Öğrenmişsin insanları da bilgilendiriyorsun ama hemen çok bilmiş algılanıyorsun. Sosyal medya kullanan insan normal görülüyor , okuyan yadırganıyor, anlamadım.

Güncellemeler
+1 yıl
Kendileri bilgilerini aktarsınlar teşekkür ederim sonuçta bilgi hazneme faydaları dokundu diye.
Türkiye de neden çok okuduğumuzda bilgili olduğumuzda kibirli ya da çok bilmiş olarak algılanıyor üstüne düşmanca görünüyoruz ?
Cevapla