Sevdiklerinizden bile uzaklaşmak istediğiniz anlar oldu mu?

Uzaklaşmak iyi geldi mi. Ben aileme cok düşkündüm eskiden, tüm yükü omuzladım. Tabi hepsi sinir hastası her zaman bağırtı arasında büyüdüm. Hatta annem yüzünden cok hafifte olsa bi sağ kulağımda duyma kaybı oldu. Ama çok şükür yok denecek kadar az. Büyüdüm ve artık sesine tahammül edemiyorum. İşi evi temizliği yapmazlar, kız kardeşim hep yatar veya gezer. Bende çekildim odama işte. Artık ders bile çalışamıyorum arkalarında koşturmaktan. En sonunda bıraktım, bu sefer de annem "yüzün beş karış öf" diye bas bas bağırıyor. Uzaklaşmak iyi gelir mi fikir istiyorum.
Sevdiklerinizden bile uzaklaşmak istediğiniz anlar oldu mu?
Cevapla