

Farkında olmadan bazen atasözü ve deyimleri yanlış kullandığınız olabilir. Önemli olan bunun farkında olabilmek.
İyi bir diksiyon sahibi olmak istiyorsanız bunlara dikkat etmeniz lazım. Tıpkı tekerlemelerin diksiyon da faydalı olması gibi.


Farkında olmadan bazen atasözü ve deyimleri yanlış kullandığınız olabilir. Önemli olan bunun farkında olabilmek.
İyi bir diksiyon sahibi olmak istiyorsanız bunlara dikkat etmeniz lazım. Tıpkı tekerlemelerin diksiyon da faydalı olması gibi.
Bilmiyordum. Sayende yeni bir şey öğrendim. Teşekkür ederim.
Güzele bakmak sevaptır değil, güzel bakmak sevaptır.
Yani güzel bak diyor, kalbin temiz olsun diyor, edepli ol diyor. Ama ahlaksız kırık gözler edepsizce terniyesizce ne yapayım çok güzel, güzele bakmak sevap diye arsızlığına kılıf uyduruyor. 😎
Tek kullandığım atasözü görsel 2'de ki
Onu da yanlış kullanıyormuşum
Umarım dikkat edersiniz :)
"Göz var nizam var" Bunu şu an öğrendim. Dikkat etmek gerekiyor. 🙄
Yengeç yeniden diksiyon eğitimi aldığım zaman karşıma çıkınca. Bilgi paylaşmak için vardır 😊
İyi yapıyorsun, teşekkür ederiz. 😬
De nada amigo
buenas noches mi amigo.
Teşekkürler çeviri teşekkürler 😃😬
Ne kadar hakimsin bu dile?
Ana dilim gibi konuşabiliyorum desem:)
İnanırım 😬
😊😇
Teşekkürler ✨
Rica ederim yengeç 😇
Cevap
6Cevap
Yılana düşen denize sarılır
Gecti Bolunun pazari sur essegi nigdeye derler ama dogrusu bolu degil bor olmali
Aynen, teşekkür ederim :)
mesela burada biraz önce bir fenomen karnımda kelebekler uçtu yerine kalbimde kelebekler uçtu demiş
Teşekkür ederim :)
"Göz var nizam var" bunu bilmiyordum
Azimle ş. çan duvarı delirmiş 🙄
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?