Bu konu açık-kapalı bir konu ve herkes daha fazlasını biliyor kullanıyor ama biraz cesaret gerektirir. Şimdi çoğu aaa beni yadırgarlar ayıplarlar diye korkuyor. Yoksa kimlerde neler neler var. Kendinde olmasa da bildiği duyduğu neler neler var. Bu coğrafya nerede olursa aynıdır batıda doğuda bu konuda aynıdır. Yani entel sövmez kullanmaz garip varoş kullanır diye birşey yokturrrr Vardırrrrr😊🌺🌹👍🖐️
@Amorcita ben teşekkür ederim. Toplumumuzu biliyoruz ve iyi biliyorum. Hatta küfür olarak algılanan ama bazı bölgelerde kişilerin sevdiklerine sıklıkla yaş farkı gözetmeksizin söylediği sözler vardır ama küfür değil methiyedir şaşıracaksınız ama🤭🤭🤭
Tarrrağın olam🤭🤣 Tarağınnn yiyem🤭🤣 Tarrağını belime dolayam🤣🤣🤣 Bunları doğuda da batıda da çok duydum ve joker şehir herkesin herşeyin harmanı İstanbul da
Heleki askerde de çok duymuşumdur anonim bir yerdir çünkü harman. Bir arkadaşım vardı askerde sürekli Tarrrağın olam belime dolayam köstekli saat yapıp cebime koyam saat başı yapam derdi hiç unutmam.
Sordunuz duyduklarımı söyledim ve Münevver liyi kullanırım ve aşırı iş yükledikleri ve birileride işten kaçtığı vakit Hacivat Karagöz mevzusunu dillendiririm birisi keyif ederken cereme çeken olarak🤭🤣👍🌹🖐️
En İyi Cevaplar