Kendini iki ateş arasında hissetmek dedikleri...
Sevdiğiniz iki arkadaşınızın tartışması arasında kaldığınızda nasıl bir çözüm yolu bulursunuz?

Kendini iki ateş arasında hissetmek dedikleri...
Sevdiğiniz iki arkadaşınızın tartışması arasında kaldığınızda nasıl bir çözüm yolu bulursunuz?

Kalmam, kalmadım da. İki kişinin arasındaki tartışma yine o iki kişiyi bağlar. Biri diğeriyle konuşmayı kesti diye ben de o kişiyle konuşmayı kesecek değilim. Sorunları her neyse kendi aralarında çözsünler ya da çözemesinler. Bu beni bağlamaz.
Açıkçası zamanında bu hataya düştüm, orta yolu bulmaya çalışırken. En sonunda da onlar barıştı, suç bana kaldı. 😄 Ne kadar sevdiğim bir arkadaşımda olsa, artık beni ilgilendirmeyen bir konuda sadece fikrimi beyan ediyorum.
Bu ara ara başıma geliyor şşt sakin olun diyip arayı yumşatıp başka bir konu açıyorum
Olayı yumuşatmaya ben de çalışıyorum, o hiç şaşmaz zaten de sıkıntılı durum 😅
Evet arada kalıyor insan çok gerici bir durum😂 bazen hiç yokmuşum gibi davrandığım da oluyor o da çok keyifli aslında zaten kendileri iki dakika sonra düzeliyor
Teşekkür ederim 😊
Rica ederiiim 🌸
Ben böyle durumlarda genelde hiç müdahale etmiyorum, ben burada yoğum modunda oluyorum. Bazen de birisini fazla haklı görüyorsam onu savunuyorum. Haksızlığa pek gelemiyorum ben 😅
Cevap
13Cevap
Arada kalmam tartışanlar arasına girmem
Objektif bakarım
İki tarafa da “ ne var yani birazcık alttan alsan” minvalinde konuşmalar yapılabilir ama yine de gereksiz atraksiyondur. Genelde barıştırmaya çalışan tarafla da aranın bozulmasına neden olur.
Kesinlikle çok doğru.
Çok girmem meselelere. Nasıl istiyorlarsa öyle takılsınlar.
kalmam, tarafta tutmam. onların arasında bu, benlik bir müdahale gerekmedikçe arkadaşlarım arasındaki kavgaya dahil olmuyorum.
Bir tepki vermem aşırıya kaçsa böyle aile içi küfür olsa vurma olsa araya girerim sanırım.
En son müdahale etmek en iyisi olur. Size gelip akıl danışacaklardır
O anda araya girmem sakinleştiklerinde ikisiyle de ayrı ayrı konuşur bir çözüm yolu bulurum.
Karışmam. İkisinin olayı beni alaka etmez. Daha sonra barıştırmak için yolları yapar barıştırırım
Beni arada bırakıp, zor duruma düşüren, tercih yapmamı isteyen insanla işim olmaz. Beni karıştırmasınlar, duruşum budur.
zor durum.
onları barıştırmak için kendim arkadaşlarımdan olabilirim.
valla kim haklı değil düşünürüm, haksız olanı savunmam. alınırsa küserse falan uğraşamam
Yesinler birbirlerini koca koca insanların arasına giremem
Tartışırlarken ben güldürmeye çalışırım, başarılı da olurum. Olmadı ikisini se ben döverim 😄
Tartışmayı bitirmeye çalışırım olmuyorsa oradan uzaklaşırim
Dilim çok yandı küçükken o yüzden umursamam kendi sorunlarını kendi çözsünler
Haklı olanı savunurum haksiz olana da tatli dille hatasini anlatirim arkadasim olmalari haksizliga susacagim anlamına gelmez
İkisine de birer tokat atarım
Orta yolu buldurmaya calisirim
İkisininde ben doverim
Benim Hiç Arkadaşım Yok Olmadı
Ayrı ayrı ikisini dinlerim hangisi haklıysa onun yanında durarım
Araya girmem çünkü girince bana küsüyorlar
Canım hangisini isterse onun tarafında olurum.
kalmam, sadece dinlerim
Kendinize gelin derim😎
En güzeli ben karışmıyorum demek ve dinlememek
Çekerim ikisinide yanıma sorunlarını çözerim
tepkisiz kalırım..
Arada kalır ikisini de susturur
İksiiyle de küserim 🤣🤣
İkisine de kızarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?