Ben niye sevilmiyorum fikirlerinizi belirtir misinizz?

Darlicak kimsem olmadığı için siteyi darlicam büyük ihtimal çoğunuzun tek derdi sks benim de tek derdim bu niye kimse beni umursamıyor ve niye sadece ters tarafıma gelince hadlerini biliyorlar buram buram varoşluk kokanlari bile seviyorlar ya surda ölüp kalsam annem babam bile zerre üzülmez tamamen yalnızım

Ben niye sevilmiyorum fikirlerinizi belirtir misinizz?
Cevapla