Neden sevilmiyorum yillardr bunu düşünüp durdum ve lutfen fikrinizi belirtin?

Hic kimseden maddi bir cikarim olmadi olamaz , hayatima aldigim hic bir insani cuzdanmis gibi gormedim , kendime hediyeler aldrtmadim pahali mekanlara gtmedim yaptigim max aktivite kahve icip sohbet etmek isterse sineme ya da bovling belki yürüyüş ya da canli muzik oda ilerleyen zamanlarda olan seyler , neden olmadi olamadi bilmiyorum bu durum beni asiri uzmeye basladi ve icim icime sığmıyor bazen goruyorum sevgilisi iste eline cicek alip bulusmaya geliyor bana gelen neden dusunmuyor bazen iste sevdigim cikolata veya cicek ya da bi oyuncak bahsettgim halde cok cok uygun fiyatli seyler olmasına ragmen hic hatırlanmadi veya bununla supriz yapilmadi , neden layik gorulmedi bilmiyorum benimde hakkimdi sevilmek dusnulmek ozlenmek merak edilmek nasip olmadı Rabbime de cok kirginim bana guzel seyleri yasamayi nasip etmedi hersey gozumde kaldi cocuklugumdan bu yana tek yapabildigim calismak temizlik oldu ne kadar yaşarım bilmiyorum benim hic birsey gonlumce olmadi ama umarim sizin olur. :))

Neden sevilmiyorum yillardr bunu düşünüp durdum ve lutfen fikrinizi belirtin?
Cevapla