Belirsizlik yaşadığın bir durumda doğru hareket etmekte ne kadar başarılısın?

Belirsizlik yaşadığın bir durumda doğru hareket etmekte ne kadar başarılısın?

Selamlar,
Böyle durumlara birçok kez maruz kaldım maalesef. Gerçekten bu tür durumları idare etmek bana göre de oldukça güç bir mesele. Çünkü belirsizliğin o esnada ne ile alakalı olduğunu bilmesi gerekiyor insanın. Dünyanın sıkıntılı süreçlerinden biriside bence belirsizlik içinde kalmak. Boğulacak gibi hisseder insan kendini, duvarlar üstüne üstüne gelir. Ne yapacağını bilmez. Çoğu zamanda çaresizlik için kalır.
Belirsizlik en nefret ettiğim şeydir ama iş ya da sosyal konuda belirsizliklere karşı hazırlıklı olmaya çalışıyorum ki bu durumlar için her zaman bir B planı şarttır.
Belirsizlik yaşamayı sevmem.. Olumsuz ya da olumlu bir olayı netleştirmek isterim. Kafamda soru işareti kalmamasını isterim.. Kriz yönetimi konusunda iyiyimdir genelde ama olay duygulara gelince o zaman içimdeki deli hükümsüz hale geliyor.. Keyifli geceler..
Teşekkürler canım 🥂 😘
Her zaman iki planım vardır iş hayatından örnek vermek gerekirse mantik çerçevesinde ihtimalleri giz onun de bulundurarak bilgi ışığında doğru yola bi şekilde ulaşırım..
Cevap
15Cevap
Dengesiz hareketli ediyorum bir iyi bir kötü bir üzgün bir mutlu şekilde. Belirsiz konuya tepkim de belirsiz kalıyor 😂
Belirsiz durumlar yönetilemez, ssadece mevcut konumunu, pozisyonunu korumak şeklinde davranış geliştiririm
Oldukça başarılıyım
Belirsiz durumlarda iç güdüsel davranıyorum ben yani yönetebildigim oldu çuvalladıgim oldu bu baglamda..
ben ticaret satıs pazarlama şirketim mevcut
su an bu reel piyasada nasıl takla atılır nasıl ne yapılır herkes kriz uzmanı oldu akepe sayesınde merak etmeyın
Yönetemiyorum hiç. arkadaşlarımla sürekli konuşup dert yanıyorum nasıl olur yapabilir miyim vs onlar da motive ediyorlar rahatlıyorum
Belirsizlikler beni o her ne ise anında uzaklaştırır...
Seri zekam zayıftır, ne kadar zaman kazanırsam o kadar iyi yönetirim
Duruma göre konum alma konusunda güvenirim kendime.
Belirsiz durumları negelde hemen atlatirim anı yaşarım
Pek iyi değilim 🙄
Hiç başarılıyım o kadar başarısızım ki hiç yani sıfırın altında eksi beş
Artık iyiyim çünkü alıştım
Yöneticiyim
Hiç iyi olduğumu düşünemem
Genelde basariliyimdir
Sakin ve soğukkanlı olmayı becerebilmek lazımm
Yönetmek benim işim :D
Şu sıralar onda kötüyüm ama düzeltecem
baya başarılıyımdır
Akışına bırakıyorum 🤣
İdare eder diyelim
Biraz
Cok iyiyim
Çok kötüyümdür
Değilim..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?