"Nedir size geceyi özel kılan şeyler?" diye de sorabiliriz bu soruyu.
İyi geceleriniz olsun...🌚

"Nedir size geceyi özel kılan şeyler?" diye de sorabiliriz bu soruyu.
İyi geceleriniz olsun...🌚

Geceyi bana göre güzel yapan detayların başında kesinlikle yalnızlık ve sessizlik geliyor. Karanlık bana çok daha farklı bir huzur getirdiği için geceyi bir başka sevdiğim doğrudur.
Sessizlik içinde çağıltı gibi bir ses duyuyorum. odur beni içine çeken. fon müziğim oluyor çok zaman. ibadet. insanın dünyada inanmak kadar huzur veren başka bir şey olmadığını apaçık anlamasını sağladığından belki. ölümün provası gibi gece de yakınlık kurabilmek yaratıcı ile sanki yaratılan her şey karanlık ve sessizlikle birlikte secdene eşlik edermiş gibi bütünleşirken geceyle, geceyi bu yüzden çok seviyorum.🙂
teoman'ın da dediği gibi. 'hiç ölümü düşündün mü?
tek bir gün geceyi güzel yapan bir detay vardı, o da onunla dolunayda, yıldızların altında 'Ay Tenli Kadın' şarkısı ile dans ettiğimiz geceydi..🌕💜
Ne hoşşş...😍💛
evet 🥺🤍
teşekkürler 🌻✨
İçinde güzel geçen her şeyi sen güzelleştiriyorsun...
Yani geceyi gözümde güzel yapan detay da yine seninle konuşmak 🙃
Benim detayım da başlı başına senin varlığın...❤
Cevap
34Cevap
Gece her şeyin üstünü örter ya, sanki saklamaya çalıştığım duygularımında üstünü örtmüş. Aslında huzurlu, yıldızlı aylı, akşam serinliği, yok adapte olamıyorum 😃😒
Geceleri en rahat kendimle kaldığım saatler. Bu yüzden geceleri daha çok seviyorum.
Sessizlik, rüzgar, şarkı
Geceden beklentiye göre değişir. Sakin bir gece ise mehtap, yıldızlar, deniz ve sevgili. Enerjik bir gece ise kaliteli müzik, iyi mekân ve dans. Duygusal bir gece ise, aile ya da sevgiliyle sıcak bir yemek. Muhabbet ağırlıklı ise, dolu dostlar ve rakı sofrası. :)
Kim olduğumu, ne olduğumu, duygularımın sayısızca yıldıza benzediğini ve her düşen yıldızda benden biraz daha eksilen duygularımı hissedişim, karanlığa ışık tutan ay, kısa bir süre sessiz huzuru yaşattıktan sonra, anlam verdiğin bir kadın gibi sessizce gidişi ve kaosun tekrar eden döngüsüne, en başa geri dönüşüm. En güzeli ise matmazel, ateş böceklerinin minik periler gibi olan dansı..
Fazla gereksiz insan olmaması, serinlik, temiz hava, yalnızlık.
Geceler benim çünkü.. Bütün düşüncelerin gün yüzüne çıkığı zaman dilimi.. Daha fazla sorgulanıyor çoğu duygu..
Kedim… geceleri ve sabahları çok oyuncu oluyor seviyorum o halini… ;)
Ne tatlıdır! 😍
sessiz ve karanlik olmasi bir gece lambasi birde benim sadece gokyuzunde yildizlar aklimda bir bir masal hikayeri bundan daha buyuk guzel bir huzur var mı asigim gecelere karanligi ve sessizliğe
Ben uyurum genelde öyle çıkıp dışarda romantik romantik şeyler düşünmem yani hava kararınca uyurum açılınca uyanırım böyle bir geri kafalıyım jdjdjdjd
Sessizliği Sultan hazretleri geceyi gece yapan sessizliğidir.
Sizin sarayda gecelerin rengi nasıldır bilmem de burada gündüzden güzeel
evim şehire bakan bir tepede.
balkon manzaram müthiş.
geceleri, ışıl ışıl şehir ayaklarımın altında.
bomonti filtresiz 2 tane,
yanına tuzlu fıstık.
bundan güzel gece olur mu.
Ay /yıldızlar /Gökyüzünü paylaşacağım sevgilim. ✨✨
@padisahinkizi eglenceli bir şey göremiyorum attığın ifadeyi anlamsız buldum.
Serinlik, güzel bir müzik ve sevilen bey kişisiyle günün kritiğini yapmak💯
Siyahıyla herşeyin üzerini kapatması, bir sessizlik bir siyah bir de ben
Mutluysak gece güzel gelir
Değilse anlamsız
Yaz akşamları, sıcağın hararetini alan bir esinti, balkonda kavun ve aile
Sessiz, karanlık ve kimsenin olmaması.
Gece, kötü şeylere maruz kalanların limandır. Geceden ekstra beklenti saçmalık olur
Sessizlik, huzur, kahve, müzik ve kitap tabi ki de...
Sevdiceğim
YouTube, KS instagram ve evim.
Yalniz ve mistik bir hava
Sessizlik ve karşı evde bu saatte yanan ışık
Karanlık ve sessiz. Başka olayı yok
Gökyüzünde yalnız gezen yıldızlar...
Daha da yalnız olmam
Geceleri pek sevmem maalesef
Gecelerim güzel değil
Sigara müzik duvarlar
Sessiz ve sakin olması ))
Kafamın guzel olması yeterli
sessizlik, sakinlik
Elini tutup gece sahl gezmesi
Mevsimin yaz olması ve votka 😊
Gecenin güzel sessizliği ve karanlığı..
El ayak çekiliyor, insan kalabalığı yok oluyor
Yıldızlar, ay ✨🌙
Yıldızlar ✨
Sessizliği...
Düşüncelerimle yalnız kalmak
Huzur ve sessizlik
Yıldızlar
Yatıp uyumak
iyi bir ask kadinio gecenin yildizidir
Sessizlik karanlık ve slow bir müzik
Yıldızlarr çok iyiler be
karanlık.
karanlıkta yüzümün görünmemesi
Sessizlik ve slow
Efsanevi olağanüstü olmasi
Yıldızlar
Sessizlik ve kişinin kendiyle baş başa kalışı
sessizlik ve güzel uyku
sessizlik..
Farkındalık ve iğrenç bişey bu
Sessizliği
Yıldızlar akkqqkq
hayaller 💭
Sevgilim 🤍
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?