Böyle enerjisi sömürülmüş, kimseyle muhattap olası kalmamış, kafası dalgın biri olmaya başladım bu nasıl düzelebilir?

Bu hallerden dolayı gereken şeylerden de ziyade gereksiz ayrıntılara takılan bi haldeyim. Bu zamanla düzelir sandım ama arttı. Sanırım bunun için ancak çaba gösterirsem geçecek. Yine de hiç ama hiç enerjim kalmamaya başladı ve bu gencecik yaşta neden bu kadar yorgun biri olmaya başladım bilemiyorum. Enerjiye ihtiyacım var gerçekten. Hani yaşlı bi nine olsam kabulleneceğim bu enerjisizliği ancak içime 50 yıl katılmış gibi. gerçekten artık isteklerim bile gereksiz şeylerden ibaret kalmaya başladı, hayal de kurmuyorum. Ölmek istemem ama yaşamıyorum. Yaşamak denebilirse tabii. ot gibi yaşamaya başladım. dışarıya çıktığım zamanlar her şeyi unutuyorum ama eve gelince yine bu hallerdeyim düşünceli ve yorgun. 🙂 devam edebilirdim ama fazla depresif ve karışık hallere getirmek istemiyorum. Teşekkür ederim. Ha bide muhattap olunan anlarda da ters anlayabiliyorum. kafa basmayabiliyor bazenleri. artık ben de maalesef, anlayamıyorum. ya da geç anlıyorum. Neden bunlar oluyor bilmiyorum.

Belki iskeletim pembedir
Belki iskeletim pembedir
Böyle enerjisi sömürülmüş, kimseyle muhattap olası kalmamış, kafası dalgın biri olmaya başladım bu nasıl düzelebilir?
Cevapla