Bu hallerden dolayı gereken şeylerden de ziyade gereksiz ayrıntılara takılan bi haldeyim. Bu zamanla düzelir sandım ama arttı. Sanırım bunun için ancak çaba gösterirsem geçecek. Yine de hiç ama hiç enerjim kalmamaya başladı ve bu gencecik yaşta neden bu kadar yorgun biri olmaya başladım bilemiyorum. Enerjiye ihtiyacım var gerçekten. Hani yaşlı bi nine olsam kabulleneceğim bu enerjisizliği ancak içime 50 yıl katılmış gibi. gerçekten artık isteklerim bile gereksiz şeylerden ibaret kalmaya başladı, hayal de kurmuyorum. Ölmek istemem ama yaşamıyorum. Yaşamak denebilirse tabii. ot gibi yaşamaya başladım. dışarıya çıktığım zamanlar her şeyi unutuyorum ama eve gelince yine bu hallerdeyim düşünceli ve yorgun. 🙂 devam edebilirdim ama fazla depresif ve karışık hallere getirmek istemiyorum. Teşekkür ederim. Ha bide muhattap olunan anlarda da ters anlayabiliyorum. kafa basmayabiliyor bazenleri. artık ben de maalesef, anlayamıyorum. ya da geç anlıyorum. Neden bunlar oluyor bilmiyorum.

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer