Yaşı büyük olana mı? Hak edene mi saygı gostermeliyiz?

Sizce yaşı büyük olan bir insana mı saygı gosterilmeli hak edene mi? Mesela yaşı büyük ama haksız, saygiyi hak etmiyor. Yine de saygı göstermeli miyim? Yaşı büyük olması değiştirir mi?
Yaşı büyük olana mı? Hak edene mi saygı gostermeliyiz?
Cevapla