Sizce ben anormal miyim yoksa fazla mı gerçekçiyim?

Genel olarak yaşıtım olan insanlarla hep arama mesafe koyuyorum. Gerçekten kisiliğini beğenemediğim vs kisilerle gerçekten uzak duruyorum ve arkadaşım sadece 1 tane var. Çünlü şu kafadayım kimle laubali olursam ya beni kullanabilir belki iki yüzlüdür vs vs cunku fazla anlayışlı bi insanım. Sırf başımı ağrıtmayıp eğitimime odaklanmak için aşırı seçici davranıyorum bu konuda. Çünkü insanları gerçekten anlamak zor
Sizce ben anormal miyim yoksa fazla mı gerçekçiyim?
Cevapla