Espiri yaptığım için arkadaşlarım bana küstü, özür dilemeli miyim?

Arkadaşlar ben çok espiri yapan bir insanım doğam da var iş yerinde arkadaşlarıma o kadar espiri yaptım ki bi kaçı soğuk espiri yapıyom diye bağzı arkadaşlarım ben len küstüler onlara çok soğuk espiri yaptım diye sizce onlardan özür dilemelimiyim
Espiri yaptığım için arkadaşlarım bana küstü, özür dilemeli miyim?
Cevapla