Herkes bir şey söylüyor ya sevdigim isimden soğudum yok unisex bir isim miş erkekte de kullanılırmış Gökçe ismiyle çok sorun yaşamışım telaffuzu kötüymüş kulağa hoş gelmiyormuş ben öz Türkçe isim diye bile çok sevdim yok ayda yılda bir ülkücü çıkarsa o severmiş onun dışında güzel değilmiş falan morâl falan kalmadı ya sizin düşünceleriniz neler gerçekten yardıma çok ihtiyacım var 😔 böyle meslek hayatına bile atılmak istemiyorum ismimi kimseye söylemek istemiyorum o kadar ki soğuttular
( Lütfen önceki ismin neydi niye değiştirdin gibi şeyler sormayın🙏🥺) sadece bunlar böyle konuştukça gökçe yaptığıma pişman ettiler boş ver takma dersiniz belki ama olmuyor kötü bir isim mi ki
( Lütfen önceki ismin neydi niye değiştirdin gibi şeyler sormayın🙏🥺) sadece bunlar böyle konuştukça gökçe yaptığıma pişman ettiler boş ver takma dersiniz belki ama olmuyor kötü bir isim mi ki
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer