Arkadaşlar ben bir nedenle ismimi değiştirip Gökçe yapmıştım sizce kötü mü yaptım?

Herkes bir şey söylüyor ya sevdigim isimden soğudum yok unisex bir isim miş erkekte de kullanılırmış Gökçe ismiyle çok sorun yaşamışım telaffuzu kötüymüş kulağa hoş gelmiyormuş ben öz Türkçe isim diye bile çok sevdim yok ayda yılda bir ülkücü çıkarsa o severmiş onun dışında güzel değilmiş falan morâl falan kalmadı ya sizin düşünceleriniz neler gerçekten yardıma çok ihtiyacım var 😔 böyle meslek hayatına bile atılmak istemiyorum ismimi kimseye söylemek istemiyorum o kadar ki soğuttular
( Lütfen önceki ismin neydi niye değiştirdin gibi şeyler sormayın🙏🥺) sadece bunlar böyle konuştukça gökçe yaptığıma pişman ettiler boş ver takma dersiniz belki ama olmuyor kötü bir isim mi ki
Arkadaşlar ben bir nedenle ismimi değiştirip Gökçe yapmıştım sizce kötü mü yaptım?
Cevapla