Sizce dünyanın en kötü en acı en berbat duygusu hangisi?

Herkese iyi geceler arkadaşlar detay sorumda anne baba kardeş acısı hariç en kötü duygu sizce ne? Ben çaresizlik diyorum. Çünkü elinin kolunun bağlı olması istesen de bişey yapamamak koyuyor insana. Yorum yapan elleriniz dert görmesin 😇
Sizce dünyanın en kötü en acı en berbat duygusu hangisi?
Cevapla