Şu sıradan sorulara bile sapık sapık cevap verecek kadar düşmeden cevap verin lütfen. Yalnız kaldığınızda veya hissettiğinizde aklınıza ne gelir?

Şu sıradan sorulara bile sapık sapık cevap verecek kadar düşmeden cevap verin lütfen. Yalnız kaldığınızda veya hissettiğinizde aklınıza ne gelir?

Direk ne yesem diye düşünürüm😂
Gelecek düşünceleri vs
Cevap
19Cevap
Kimse gelmiyor çünkü yalnızım
Doğru düzgün cvp vercem detayı görünce inadına sapıtayım diyorum
Ne oynasam ne izlesem ne dinlesem ne okusam gibi şeyler geliyor hep
kendımı dışarı m ıatsam , dışarı çıkarsam ne yapacağım onları düşünürüm sonra bır bakarım saatler geçmiş
Dedem.. ah sağ olsaydı.
Genelde sevgilim geliyor..
Annem geliyo ilk anda
Kendim yaptıklarım yapmak istediklerim be yapacaklarım 😊
Beni en çok acıtan konu ve kişi gelir. Yasadiklarimla tekrar yuzlesir kendimi daha güçlü hissederim
Bi yerde eksik yapıyorum ama nerde diye diyr uykuya dlarım
Yanlız Kaldımda Aklıma Rahmetli Babam Gelir
Emre ve sigara ve kahve
Ne zaman öleceğimi düşünüyorum
aglamak gelir
Geçmişi ya da geleceği düşünüyorum genelde.
Kahve, pizza, ailem.
bu hayatta herkes yalnızdır sözü
Tek olduğuma alıştığım için aklıma gelmiyor
Eski sevgilim ve tüm geçmişim
Yalnız kaldığımda internet gelir aklıma
çıplak karılar
hayati sorguluyorum
Valla sek,, s geliyor
film ve ya dizi açar izlerim
Sevdiğim adamm
Sütyenimden kurtulmak🤭
Ölüm
Adin derin mi
Ehehehehe
Sevgilim
Düşünüyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar