Sıkıntılarınızı kime anlatırsınız? Sıkıntı verene mi, başkalarına mı?

.
.

Başkalarına anlatmak, akıl alma konusunda faydalı olur. Sadece anlatmak çözüm vermiyor. Sıkıntı verene gitmek, konuşmak daha yararlı bence.

Sen ne yaparsın?

Sıkıntılarınızı kime anlatırsınız? Sıkıntı verene mi, başkalarına mı?
Cevapla