
Başkalarına anlatmak, akıl alma konusunda faydalı olur. Sadece anlatmak çözüm vermiyor. Sıkıntı verene gitmek, konuşmak daha yararlı bence.
Sen ne yaparsın?

Başkalarına anlatmak, akıl alma konusunda faydalı olur. Sadece anlatmak çözüm vermiyor. Sıkıntı verene gitmek, konuşmak daha yararlı bence.
Sen ne yaparsın?
Kulakları tıkalıysa 🦻
Kökten hallederim sorun neyse onu çözmeye çalışırım herkesin anladığı dilden davranmaya çalışıyorum Yoksa diğer türlü gitmez geçmez ⚡️
Bu arada hayırlı olsun überlik
Ya fark eder mi diye baktım 😃 nasıl fark ettin acaba 😃
Teşekkür ✨
Bir baktım dedim ki bir şeyler var Farklı olan öyle fark ettim ya 😅
Sonra yorumdaki arkadaşını görünce anladım
Allah razı olsun ya 😃
Şu aralar farkındalık duygularım pek çalışmıyor 😆
Cümlemize
Sıkıntı veren taraf ile konuşulup çözüm aranmalı. Sıkıntı ondan çıkıyorsa, çözüm de o kişiyle olur.
Sıkıntı veren taraf belki de sıkıntı verdiğinin veya bu davranışının yanlış olduğunu bilmiyor olabilir.
Başkalarına dertleşme anlamında anlatabilirsin belki ama fazla detay verme, (ben anlattım zararının gördüm) akıl alıp almaman konusunda emin değilim. iyiliğini isterken daha kötü sonuçlara neden olabilirler. Ama içini boşaltmak anlamında dertleşmek. İçini dökmek anlamında başkaları ile konuşabilirsin
Hiçkimseye bir şey anlatmam çünkü anlatana kadar anlaşılana kadar içim şişiyor. Anlatırken acayip yoruluyorum anlaşılmak zaten çok zor. Artık sıkıntımı tek başıma yaşarım daha iyi yani. 💜💜🌻🌻
"kumarın ayıbı olmaz" Apo kardeş. Ne zaman kalkacağımı sana mı soracağım? Derdin kaynağı kimse onunla hesaplaşırım. Kimsenin başını şişirmeye gerek yok.
Katılıyorum narcos kardeş. Tebrik ederim sonunda seni süper olarak görmekte vardı 😃
Nasıl huyların 😃
Cevap
12Cevap
Sıkıntı verene dert anlatmam sadece beni anlayana içimi dökmek isterim sadece..
Beni tanıyan herkesin bu yönde şikayeti vardır. Kimseye kolay kolay bir şeyimi anlatmam.
Sıkıntımı kimseye anlatmıyorum
Heyt beee uberlerin uberi 😎 tebrikler pek yakıştı. Darısı adminliğine 🥳
Sıkıntı veren hayatımda durdurmam ben. Çok az icimi döktüğüm insanlar var onlara anlatırım.
Hahaha sırada admin olmama taktı 😂 teşekkürler efulim 🥳 her zaman olacağıma inanan biricik ponçik arkadaşım. 🌸
Tabisi şimdi adminim demeye başlıcam sana. Yaparsın Rocky 😂
Ricalar yengeç poncik
😂😂😂
Güvendiğim insanlar ile ufak bir durum değerlendirmesi yaparım.
Kimseye anlatmam ooo uberimiz ya hayırlı olsun :D
Aman sakın anlatma 😃
Sağ ol. Seni de bir m göremedim ya, gözüm açık gidecek.
Senin kararın 🧐
Sıkıntı verene sıkıntımı anlatacak kapasiteye ulaşamadım henüz, içimde saklıyorum. O mertebeye ulaşabilir miyim, muâllâkta...
Sıkıntılarımı pek anlatabilen birisi değildim aslında, bir tane 🍯 çıkageldi ona anlatıyorum biraz. 😏
Dinlemek isteyip çözüm bulabilene çünkü benim çözüm bulamadigima kimse bulamicaksa neden anlatayım
Katılıyorum
😀😊
Genel olarak kimseye anlatmam.
Hayırlı olsun bu arada. :)
Teşekkürler, ben de seni tebrik ederim. 🌸
Teşekkürler
🐈
Sıkıntı verene de anlattığım zamanlar oldu ama genelde anlamıyorlar sürekli olarak üste çıkma kaygısı oluyor bu yüzden beni anlayan birine anlatmak daha mantıklı geliyor
Hiç kimseye paylaşmayı sevmem gerçekten içimde kendimle yaşarım eritirim eskitirim gerek duymuyorum istemiyorum yani içimden gelmiyir anlatmak kafamı ağrıtir yorar
Kimseye anlatmamayı tercih ediyorum ama bazen patlama noktasına gelince birine anlatıyorum sadece. Yüzeysel bağzı şeylerimi bilir.
Sıkıntılarımı kimseye anlatmam. İçimde kalmasının da zararlı olduğunu fark ettiğimden beri yazma çabası içindeyim.
Anlatmam derdimi dertsiz insana
Dert çekmeyen dert kıymetin bilemez
Aşık Veysel 🍻
kimseye anlatmıyorum
nasıl olsa yarım ağız dinliyorlar
sıkıtı verene de anlatmam, beni bilen zaten sıkıntı vermez
Herkese anlatırım ama kimseye anlatmam gibi saçma sapan bir durum var
Genelde kimseye anlatmayı tercih etmiyorumm ya gerek yok.
birine anlatırken daha çok sıkıntıya girerim o yüzden anlatmaya hiç gerek yok
Ja gece kendi kendime dertlenirim ya da arkadasima
Beni anlayıp anlatıktan sonra beni yargılamıycağına emin olduğum kişiye
Kimseye. Genelde pek anlatan biri degilim. Sonuçta azalmıyor anlatınca. Neden çenemi yorayim ki😏
Anlatmayı ben kendimce hoş karşılamadığım için genelde anlatmıyorum.
Anama anlatırım başka kimseye anlatmam çünkü arkadaş dost gün gelir düşman olur
Yakın olduğum arkadaşlarıma anlatmayı tercih ediyorum
Başkasına anlatınca başkası da fayda vermiyor ama şu an birine anlatmam lazım.
Bu beyefendiye anlatırım @Rascoln36
Kimseye anlatmamayı tercih ediyorum. Daha temiz...
Sıkıntı verenlere anlatacağıma derdimi heykel bulurum ona derdimi anlatırım
Sıkıntı verende o düşünce olsa onemsese sıkıntı vermezdi zaten😏Bide oturup ona niye sıkıntı verdin bana diyemi konusucam 🤷kimseyle paylaşamam devam edene anladığı dilden konuşur durdururm..
Keşke sıkıntı verene anlatabilsek
Kendi kendine konuşurum😀
Sana yakışan da bu 😃
Evdeki kanaryaya anlatıyordum kuş bugün öldü dertten 🥺
Başın sağ olsun ve tebrik ederim Smod ✨
Dostlar sağ olsun teşekkür ederim aynı zamanda ben de tebrik ederim u mod🌙
🌸🎈
Kimseye anlatmam yengeç
Bana anlat 🧐
Temel , İngiliz ve Alman diye başlayasım geldı 😂
Yeni fark ettim bak u yazıyor orada. Hayırlı olsun yengeç
Hahaha bir kerede ciddiye al🧐
Ben de yeni oldum sayılır. Sağ ol, var ol 🏹
Alırım bir ara ya bıralardayız daha 😂
Başkalarina ztn sıkıntı veren anlasaydi sknti vermezdi
Genelde anlatmam eğer anlatıcaksamda kankamı seçerim ya da hiç tanımadığım bi teyzeye anlatırım
Kimseye anlatmıyorum içime atıyorum sürekli ve sonra bi anda patlıyorum
aileme anlatırım
hayırlı olsuun 🥳
Teşekkürler 😬✨🌸
ricalar ✨
Artık kimseye anlatmıyorum
Sıkıntı vereni, bende sıkarım🙂
Başkalarına en azından beni anlayan birilerine
Sıkıntıyı veren Allah azze ve celleye anlatırım
Başkalarına anlatıyorum
kız kardeşime ya da anneme
Sadece aileme anlatırım birde sevdiklerime
Arkadaşlarıma anlatırım
kendi içimizde çözmeye çalışıyoruz
Sıkıntı veren kişi kimse gider ona çatarım
Aileme anlatırım
Kendime anlatırım daha çok
Başkalarına anlatıyorum 😂
İçime atarım
Kimseye anlatmam.
Kimseye içime atarim
Direk kendime başkalarına anlatmam
Anneme 💜
Kendi kendime..
Kimseye anlatmam ben
Hepsine
Amcam
Anneme
Kimseye aks ettirmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?