Gün-aydııı’n ✌️
neden kahvemi yatağa getiren biri yok, zalım hayat.
𝓢 𝓸 𝓼 𝔂 𝓮 𝓽 𝓲 𝓬

#sosyetic
Gün-aydııı’n ✌️
neden kahvemi yatağa getiren biri yok, zalım hayat.
𝓢 𝓸 𝓼 𝔂 𝓮 𝓽 𝓲 𝓬

#sosyetic
Aklıma uyanir uyanmaz bilimsel bir konu geldi.
Acaba 8 milyar insanin, gece uyurken farkinda olmadan küresel isinmaya olan katkisi % kaçtır 💨💨💨💨💨💨💨💨💨💨💨💨💨💨💨💨💨💨💨💨💨💨💨💨💨💨💨💨💨💨💨💨💨💨💨💨💨💨💨💨💨💨💨💨💨💨
Her haltı arastiran Isvicreli bilim adamları bunu da arastirdimi acaba 🤔
Hayır, olamaz.. Tekrar uyumalıyım, dedim.. 😄
Öyle mi dedin 🧐
Diyemez miyim.. 😄
Bir de "neden çayımı yatağa getiren biri yok, zalım hayat.." dedimdi.. 😄
Diyemezsin 🤨
Ne dememi isterdiniz aceba.. 😄
Seni düşündüm, demenizi bekliyordum 😌
Hahaha.. 😄
Kendi kahveyi düşünür ama..
Kahveyi “getiren” kim ola ki. Tiryaki diyorlar 😅
Göremeyince netleşmediyse demek ki.. 😄
Gööör :D
Yazmıyooorrrr.. 😀
Yazıyor yazıyooor! Kör.
Soruda?
Hani, neresinde.. :/
🥺 herkes duydu, bi sen duymadın, yanarım ona yanarım
Duydum ama görmedim.. İkisi farklı.. 😄
Allah’ın cezası seni 😅
Hatta "biri yok" derken hayatında biri yok diye anlaşılıyor.. 😘
Hı hı evet
Teşekkür ederim canım..
Tatsız şeyler görüyorum, kan görüyorum, vahşet görüyorum.. 😄
Rica ederim :D kötüsün.
Bu yorgunlukla nasıl çalışcağımı düşünüp red bull aldım çantama başka şansım olmazdı ve yine mi iş bitmiyor felan diyerek bu günleridemi görcektik diye annemede sorarım her sabah felan (öyle söylenip gülerimde hep her gün ne kadar kötüde olsam😂) napim hayat
Rüyam ya kesinlikle, ne alaka niye gördüm? 🙄
Ne gördün 🧐
Zihin altı oyunu :D
Bilinçaltı :D daha uygun oldu
Rica ederim tatlım 🌸
Cevap
46Cevap
Acaba sitede nasıl kaos yaratsam diye düşündüm. Malum bununla beslenen çakallar var..
Biraz daha uyusam mi dedim.
İşe yetismem lazim derim 🤪
Kendimi düşündüm direk
Uykucu şirin olmadığımı göstermek istercesine sevgilime mesaj atmaktı. 😄
shsjs zekice 😅 sonra devam uyusaydın
Ahahah hayır uyuyamadım ama mantıklı fikirmiş ahshshs
Tüh bir daha ki sefere 😃
hmm
doktora gidecektim sabah geç kaldım mı diye saate bakmıştım :) yatağıma kimse bişi getirmesin ben kalkar kendim alırım
Zaten zenginsin sayın boğa tut bir tane hizmetçi sabahları getirsin kahveyi yatağına zalım sin hayat zalimsin boğa bu kadar cimri olma bence
Cimri zenginlerdenim ben
Ben bu sabah niye uyandım tribiyle güne başladım :d
Sağlık ocağına gitsem mi gitmesem mi? Diye düşündüm. Zorla kalktım ve gittim.
Hayırdır inşallah
Geçmiş olsun..
Niye bu kadar sakinleştiğimi düşündüm 😃 doktordan hala haber gelmedi doktoru düşündüm vs
Ne doktoru be
Ohooooovv efendimis bahsetmiştim ya sana 😃
Kızım akıl mı kaldı bende. 🤦♀️
Önemli bişi değil kıymetlimis korkmayın
💛
😌🖤 süper, şükür 🙏
Acaba filler kaç kilo kaka yapıyor kocaman hayvan bence çoktur yahu az da olabilir gerçi sindirmeleri kolay olur.
Il disina cikmamiz gerekiyordu acaba ertelesek nasil olur diye dusunmustum cunku ayni saatlerde burada da muhim bir isim vardi. Neyseki bir saat icinde halloldu.😊
Geri uyudum iyi yaptığımı düşünüyorum uyuyunca hafifliyor insan çünkü aklıma direk sorunlarım geliyor sabah kalkınca.
Gece uyurken dinlediğim ses kayıtlarını birçok kez dinledim, sabah yine o güzel sesi, gözü aklıma geldi.
Denize sıfır tribleks villamın balkonunda denizin kokusunu içime çekerek portakal suyumu ne zaman içecegim diye dusundum yine 😎
İlk şey acaba biraz iyileştim mi ✨
Geçmiş olsun noldu ki
Teşekkür ederim denize gittim birazcık üşüttüm
Sabah yeğenlerimin sesleriyle uyandım "Ulen dedim gittiler yine onların sesiyle uyanıyorum" 😅
Bugün ki yoğunluğu nasıl atlatırım diye düşündüm 😔 birde acil kahve içmem lazım diye düşündüm 😅
Yanımda bana göre biri olacak ve onunla bir şeyler yaşayacaktık öpecektim vs sonra kahvaltı birlikte yapıp günün kahvesini içmek vardı
Biraz daha uyumak istiyorum prensesler çabuk uyanmasa dedim..
İşleri bu hafta bitirip tatile gidebilir miyim acaba diye düşündüm :D
Tek taşımı kendim aldım kahvemide kendim yaptım 😄
Uyumadığım için düşündüğüm bir şey olmadı 🙂 Düşündüğüm şey bendeydi 🥳
Bu is neden daha gec saatde baslayamiyor her sabah fix ayni derdim düsüncem
Erken uyansaydım boş şezlong bulma isteği idi. Bulamadım ikindiye kadar.
Duruşma var mı saat kaçta, kesin süreli iş var mı?
Saat kaç oldu, geç mi kaldım diye düşündüm 😁
''sabah sabah kütüphaneye mi gidilir?'' sonra deneyimledim tabii gidiliyormuş.
Pencere açık değil mi ya açık niye esmiyor bu hava...
Kripto yatırımıma göz attım akıyor akıyor 😄
Sevgilim sonra bugün hangi sinir krizi gibi bir olay beni bekliyor diye düşündüm.
Sonuçları düşündüm , yapmam gereken görüşmeleri yaptım
Offfff ama ya hepsi ruyamiydi 😏😁şaka. şaka beni bekleyen aç kedileri ve yavrularını
sjsjssh 😃😃
😁
Alsam hesabıma giren 125 bin TL aklıma geldi direk mobil açtım ve baktım
Herkesin sevgilisininki 17-18 cmyken , benim munnosumunki niye 13
Üzücü
Sevdiğim geliyor aklıma ilk😄sonra kahve tabiki.
5dk daha uyusam servise yetisirmiyim diye düşünüyorum
Niye öyle bir rüya gördüm
Nasıl bir rüya :D merak ederiz
Geri tekrar ne zamn uyuyacagim😂😂
😂😂
Ne ama çok mantikli😂😂
Bir şey demedim :D
Thank you Baby 😅😅
Bitteschön 😅
😅😅 no
Telefonu sarja taktım mı acaba😝
Off bazen bende takmayı unutuyorum 🧐 sinir harbi sebebi
Uyumadan önce çok üşeniyorum, keşke sihir gibi bişey olsa şarj alsa, sabah uyandığımda %100 görünce me😍
ya da bitmese şöyle Nokia 3310 gibi :D üç gün bi hafta falan dayansa
Aynen yaa😄
Ben bu valizi nasıl taşıcam 😂
Nereye 😋
Wooow istikamet 😃
Allah kavuştursun, güzel bir tatil diliyorum ✌️
Mide bulantım nasıl geçer diye düşündüm.
Off bende de aynı dert dünden beri
Havalar çok sıcak ondandır belki :/
Stresli bir dönem :D
Aynı😄
Stresten uzak günler diliyorum, ikimizede 😌
Teşekkürler 🙏🦋
Günaydın
Bugün günlerden kimdi diye düşündüm
Kimmiş 😃
Salı arkadaşımızmış
Evet ya
Nişanlımla evlendikten sonraki hayatım aynı yataktan uyanışımız 🫠
uyandurdigu icin anneme sovdujten sonra uyumam lazim diyip geri yattim ama ne mumkun
Hahaha o kötü baya
Hayatıma yeni bir sayfa açmak ve de yaptığım hataları düşünmektir
Otenazı yaptıracam sebep olan sağolsun başvuru işlemlerini yapıyorum başka ülkerde yasal diye yapanlar varmış, kafaya sıkmaktan daha garantiymiş
O ne oluyo
Bir sıvı veriyorlar hem acı çekmiyesin diye uyuşturuyor hem öldürüyor.
saat kaç acaba 😅
Kaçmış :D
6 😅
Off erken :D
Kahvaltı ya ne hazırlayacağım
Kuaföre gidecektim gidemedim soluymuş
Saliymis her yer kapalı
İş yerine diğer mesai arkadaşlarımdan önce gitmek
Tuvalet dolumu acaba
Vay bee ne uyumuşum dedim 🤣
Bugün de yaşıyoruz
İnsanlar neden böyle...
Bu kadar işi neden ben yapacağım
Kahvaltı düşündüm
Hangi dersle güne başlasam bu oldu. :)
bugün bir nedenden hüzünlüydü
Kahveeeeee veeee nese diğeri bende kalsın😃
Hergün hayatı sorguluyorum uyanınca
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?