Geçmiş sizin için ne ifade ediyor?

Geçmiş çok farklı bir olgu insanların yaşamında.

Öyle insanlar görüyorum ki tamamen geçmişte yaşıyor ve '' eski '' kavramını asla çıkartmıyorlar yaşamlarından. Eski geri gelmiyorsa ne getirecek ki sana?

Kanepenin altından az evvel bir defter buldum, ilkokuldan itibaren minik notlar düşülmüş. Anı defteriymiş sanırım, unutmuşum. Tebessüm ederek okudum neredeyse tamamını ve sonra '' geçmiş '' zihnimden bir film şeridi gibi geçti. Birkaç ilkokul ve ortaokul arkadaşı sitem etmiş, birkaçı da methiyeler dizmiş :))) Çok garip, hiçbiri hayatımda değil biri dışında, o da çok vefakar bir dostumdur, ara ara görüşürüm ve mevkisi dolayısıyla da o mekana gittiğimde muhakkak özel olarak ilgilenir. Geçmiş bu demek değil mi aslında?

Geçmiş aslında hakiki dostluk, gerçek anlamda kıymet görmek, birilerinin dualarına konuk olabilmek ve ruhlara dokunabilmektir.

Bir de senden geçemedim yourname ^^
Bir de senden geçemedim yourname ^^

Geçmiş aslında bugünden geleceğin temellerini atmak değil midir? Zira gelecekte bugün sizin geçmişiniz olacaktır. Bir büyüğe saygı duymak size saygı duyulmak olarak geri dönecektir. Neden saygısız yaşarız ki bunu bile bile...

Geçmiş aslında bir güzellik yığılmasıdır. Neden biriktirmiyoruz güzellikleri de ceplerimize kin, öfke ve kötülükleri, keşke'leri dolduruyoruz? Yığalım güzellikleri, tebessümle anarız belki mekanları, olayları, hikayeleri, kişileri o zaman...

Hem, Gökhan da benimle hemfikir ^^

Geçmiş sizin için ne ifade ediyor?

Geçmiş sizin için ne ifade ediyor?
Cevapla