Geçmiş çok farklı bir olgu insanların yaşamında.
Öyle insanlar görüyorum ki tamamen geçmişte yaşıyor ve '' eski '' kavramını asla çıkartmıyorlar yaşamlarından. Eski geri gelmiyorsa ne getirecek ki sana?
Kanepenin altından az evvel bir defter buldum, ilkokuldan itibaren minik notlar düşülmüş. Anı defteriymiş sanırım, unutmuşum. Tebessüm ederek okudum neredeyse tamamını ve sonra '' geçmiş '' zihnimden bir film şeridi gibi geçti. Birkaç ilkokul ve ortaokul arkadaşı sitem etmiş, birkaçı da methiyeler dizmiş :))) Çok garip, hiçbiri hayatımda değil biri dışında, o da çok vefakar bir dostumdur, ara ara görüşürüm ve mevkisi dolayısıyla da o mekana gittiğimde muhakkak özel olarak ilgilenir. Geçmiş bu demek değil mi aslında?
Geçmiş aslında hakiki dostluk, gerçek anlamda kıymet görmek, birilerinin dualarına konuk olabilmek ve ruhlara dokunabilmektir.

Geçmiş aslında bugünden geleceğin temellerini atmak değil midir? Zira gelecekte bugün sizin geçmişiniz olacaktır. Bir büyüğe saygı duymak size saygı duyulmak olarak geri dönecektir. Neden saygısız yaşarız ki bunu bile bile...
Geçmiş aslında bir güzellik yığılmasıdır. Neden biriktirmiyoruz güzellikleri de ceplerimize kin, öfke ve kötülükleri, keşke'leri dolduruyoruz? Yığalım güzellikleri, tebessümle anarız belki mekanları, olayları, hikayeleri, kişileri o zaman...
Hem, Gökhan da benimle hemfikir ^^
Geçmiş sizin için ne ifade ediyor?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 