Dışarda yürürken karşı cins veya aynı cins size bakınca ne hissediyosunuz?

Ben çirkin olduğum için bakıyolar gibi hissediyorum ama çok çirkin olmadığımıda düşünüyorum yinede bu düşüncümden kurtulamıyor um biri bana bakınca kafamı yere eyip utanıyorum özellikle bunu aşmak istiyorm

Dışarda yürürken karşı cins veya aynı cins size bakınca ne hissediyosunuz?
Cevapla