Tartışmanın tam alevli yerinde susarak hiçbir şey yapılmaz güzelce konuşacaksın içindekileri dökeceksin ondan sonra kabuğuna çekileceksin bak bakkalım nasıl çıldırtıyorsun
Ben kişiye göre değişken bir durum eğer bu kişi sevdiğin bir kişi ise sorunu çözmek için gerekirse bağırırım gerekirse çağırırım ama çokta önemsemedim biriyse susup geçebilirim yani verdiğim tepki kişinin bendeki değerine göre değişiyor bu yüzden tam olarak susarım veya bağırıp çağırırım diyemiyorum ama bence genel olarak insanlar da böyle değil midir zaten hani sevdiğiniz ve benim istediğiniz kişiyle kavga ettiğiniz zaman sorunları çözmek amaçlı bazen bağırıp çağırırsınız ve çok da hoşlanmadığınız birisi aman tamam yeterki sussun deyip insan susabilir
Kim bağırıp çağırır; kendini ifade edemeyen , kelime haznesi kısıtlı olan insanlar. Genelde küfür eden tiplerde bunlar olur zaten. Ya da kendi suçunun farkında olup zeytinyağı gibi yukarı çıkabilmek için baskılama yöntemi olan bağırma tekniğini kullanan arsizlar.
Ses tonumu yükseltmeden sakince anlatırım tabi anlayabilecek kapisteye sahipse. Değilse sessiz kalır hiç uğraşmam , kendi ne düşünürse düşünsün. Nasılsa ben ne yapsam ne desem anlamayacak. Kendi haline bırakırım onu
Önem veriyorsam bağırıp çağırırım, çünki yediremem kendime. Lakin olaylar karşısında artık susmuşsam geçmiş olsun. Tek bir eylemim bile olmaz çoktan unutmuşumdur demek.
Yerine göre değişir ama yinede bağırarak belli etmezdim o son çare tatlı dilden anlamayanlar için onun dışında düzgün bir üslupla saygı çerçevesinde tepkimi gösteririm
Anlamayan insanlara bağırıp çağırmak beni yıpratır. Seni anlamak isteyen milyon tane hatan içinde seni anlamaya çalışır. Seni kötülemek isteyense milyon tane iyilik yaparsın seni yine anlamaz.