Yaklaşık 10 yıldır arkadaşız. Dostum sırdaşım arkadaşım oldu. Son 1 2 yıldır kendimle alakalı her soruma politik cevap veriyor. Doğru olan bu mu yoksa değil mi anlayamıyorum.
Ben onun problemlerine sorularına duygu ve düşüncelerimi de katarak geniş çaplı cevap veriyorum o ise çoğunlukla dinleyip geçiyor. Haksızlık etmediğime eminim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Herkesin arkadaşlık anlayışı farklı insanlara fazla bağlanma derim
Nasıl bağlanmiyim yani
Samimiyeti abartma bence benzer değeri görmüyorsan saygı çerçevesinde zaten bu tek taraflı arkadaşlık gibidir
Arkadaşlık kavramı çıkar ilişkisine bağlıdır en az %95 öyle olduğunu düşünüyorum
Kısaca hikayeden ibarettir bazı kişiler ya gerçeği göremez veya görür idare etmeye çalışır
Ben iyi niyetli olarak gerçekten samimi oluyorum ve kendi derdimi de bu düşüncede paylaşıp onların derdini de sahipleniyorum.
Ama Bir süre sonra uzaklaşıyorlar. Kırıcı, samimiyetsiz bir sey demedigime %100 eminim.
İşte insanlar aynı değil geneli bencil onu diyorum boştan yere kendini yorma yaşın gençken çok bağlanma kendini geliştir bu tarz saçmalıklarla uğraşacağına
Peki Teşekkür ederim. Yaşım 24 oldu. Eskiye göre daha iyiyim arkadaş konusunda. Eskiden daha çok bağliydim
Gençsin sonuçta takma boş ver :) ince düşünceli olmak iyidir ama kıymet görmez. Bu kötü bir insan ol demek değil daha güçlü ol sadece
Anladım teşekkür ederim
Arkadaş kendini biraz fazla kaptırmış
Kim?
Arkadaşınız
Laf arasında şakayla beni takmicaksan ağzımı boşuna yormayayım de
Ne boş bir şey ya. Arkadaşın olarak destek çıkmalı
Anlatabildim degil mi sorunumu?
Evet anladım
Genel cevap vermesi yanlış kesinlikle
Ne yapmalıyım
Bence konuşmalısın. Rahatsız olduğunu belirtmelisin eğer anlamazsa sende ona aynı şeyi yap
O zaman seni eleştirmeyi seviyor
Eleştirmek değil. Bir sey soruyorsam kendi düşüncelerini katmıyor. Yanı hep dümdüz. Yanlışsa bence yanlış demiyor doğruysa bence doğru demiyor. Sen bilirsin tarzı hep.
O zaman önemsemiyor
Ne yapmalıyım nasıl davranmaliyim
Aynı şekilde davran sende
Ben beceremiyorum.
Zaten o da bana pek böyle sorular sormuyor. Ben çok mu soruyorum bilmiyorum
Sen konuşmak ister misin
Ne hakkında
Bu konu hakkında